اولین فستیوال فوتبال نونهالان آذربایجان غربی برگزار می‌شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


اولین فستیوال فوتبال نونهالان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

اولین فستیوال فوتبال نونهالان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

 برای اولین باردرتاریخ فوتبال استان ،با مشارکت فرهنگسرای فرهنگی ورزشی جوان استانداری، اولین فستیوال فوتبال نونهالان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

  به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، به نقل از خبرنگار برنا، رئیس هیئت فوتبال استان از برگزاری اولین فستیوال سراسری فوتبال نونهالان استان در هفته آتی در محل زمین چمن فرهنگسرای جوان استانداری خبر داد.

   سید جواد محمودی گفت: این فستیوال با حضور افزون بر 200 فوتبال آموز نونهال به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود و نفرات برتر در این فستیوال که با حضور افزون بر 20 کارشناس فوتبال ،انتخاب می شود به مراحل انتخابی تیم های باشگاهی اعزام می شوند.

  وی گفت: این فستیوال در قالب استانداردهای استعدادیابی و به صورت ضربدری و انتخاب بازیکنان با استعداد طی بازی و تمرینات خاص از بعد ازظهر روز شنبه 12 مرداد ماه جاری به مدت دو روز برگزار می شود.

  وی با یادآوری اینکه افزون بر 20 تیم در این همایش از سراسر استان حضور خواهند داشت، اظهار داشت: از این تعداد 10 تیم از باشگاه های فوتبال شهرستان ارومیه و بقیه از باشگاه های شهرستانهای ماکو، خوی، بوکان ، مهاباد، اشنویه، شوط، نقده، پیرانشهر و پلدشت خواهند بود.

  محمودی با اشاره به اینکه اسکان و ایاب ذهاب این تعداد فوتبال آموز برنامه ریزی و تامین شده ، ادامه داد: 20 مربی به همراه 20 سرپرست این فوتبال آموزان را در این فستیوال همراهی خواهند کرد.

  رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه های مختلفی برای گسترش فوتبال استان در دست طرح است و با مشارکت فرهنگسرای جوان استانداری و اجرای این برنامه ها شاهد رشد شگرف فوتبال استان و بروز استعدادهای درخشان در فوتبال استان و سراسر کشور خواهیم بود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 367
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 367
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 13140816
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7