رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: در جلساتی که با عباسی وزیر ورزش و سجادی معاون وی داشتیم تأسیس فدراس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

نسخه چاپي
اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی تصویب شد
نوحی: فدراسیون جشنواره هنرهای رزمی تاسیس شد/ فستیوال را امسال هم برگزار می‌کنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: در جلساتی که با عباسی وزیر ورزش و سجادی معاون وی داشتیم تأسیس فدراسیون بین‌المللی توسط وزارت ورزش و جوانان مصوب شد.

خبرگزاری فارس: نوحی: فدراسیون جشنواره هنرهای رزمی تاسیس شد/ فستیوال را امسال هم برگزار می‌کنیم

محمد نوحی ، در مورد تصویب اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی در تاریخ 4/4/92 به تصویب مجمع رسید اما هفته گذشته وزیر این اساسنامه را تایید کرد. ما از یک سال پیش درگیر بودیم تا تغییرات را ایجاد کنیم و به وزیر ورزش و جوانان و معاون وی نامه ارسال کردیم و آنها را برای تغییر در اساسنامه متقاعد کردیم. خوشبختانه در پایان مسئولان وزارت ورزش و جوانان اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی را تأیید کردند.

وی افزود: به دستور محمد عباسی اساسنامه جدید ما جایگزین اساسنامه قبلی شد و مجمع جدید را نیز با اساسنامه جدید تشکیل خواهیم داد. در این اساسنامه ایرادهایی که فدراسیون‌های بین‌المللی در گذشته به ما وارد می‌کردند را رفع کردیم و نکاتی که در گذشته ذکر نشده بود را کاملا به صورت شفاف توضیح دادیم.

نوحی در ادامه خاطرنشان کرد: اول رئیس مجمع مشخص می‌شود و پس از آن هدایت را برعهده می‌گیرد. این کار کاملا دموکراتیک است و همه فدراسیون‌های بین‌المللی به این شکل کار خود را انجام می‌دهند. فدراسیون‌های بین‌المللی برای تغییر اساسنامه به ما فشار آنچنانی وارد نمی‌کردند و ما خودمان تصمیم گرفتیم قبل از اینکه با مشکل جدی روبرو شویم، این اصلاحات را انجام دهیم. خوشبختانه اساسنامه جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی در مجمع و وزارت ورزش و جوانان تایید شد.

محمد نوحی در مورد تأسیس فدراسیون جشنواره هنرهای رزمی گفت: فدراسیون بین‌المللی هنرهای رزمی 6 سال است که کار خود را آغاز کرده و ما از یک سال گذشته به دنبال ثبت قانونی بودیم تا خارجی‌ها این فستیوال را به نام خود ثبت نکنند. ما در مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی این موضوع را تصویب کردیم تا دبیرخانه این فستیوال در ایران باشد. که خدا را شکر به این هدف هم رسیدیم.

نوحی در ادامه خاطرنشان کرد: در جلساتی که با عباسی وزیر ورزش و سجادی معاون وی داشتیم تأسیس فدراسیون بین‌المللی توسط وزارت ورزش و جوانان مصوب شد و طی نامه‌ای مسئولان لطف کردند و تأسیس شدن آن را به ما اعلام کردند که آن نامه هم به دست ما رسیده است. اساسنامه به تایید مدیرکل حقوقی، مدیرکل برنامه‌ریزی و معاون وزارت ورزش و جوانان رسیده و اساسنامه نیز به تصویب رسیده است. ما هم مصوبات همه آنها را به هیئت دولت بردیم و مصوبه هیئت دولت را نیز گرفتیم. از این به بعد فستیوال هنرهای رزمی یک ساختار جدا تشکیل داده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فستیوال هنرهای رزمی نیز امسال به میزبانی ایران برگزار خواهد شد یا خیر،‌ گفت: تصمیم گرفته‌ایم آبان‌ ماه این فستیوال را به میزبانی کیش برگزار کنیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 449
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 449
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 13140904
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7