سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران گفت : در بازی با ایتالیا برای اولین بار بود که ملی پوشان خواس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بازیهای والیبال -المپیک ناشنایان ،بلغارستان
ترکاشوند: فعلا به ژاپن فکر می‌کنیم نه آلمان
سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران گفت : در بازی با ایتالیا برای اولین بار بود که ملی پوشان خواسته‌های کادر فنی را اجرا کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ناشنوایان محمد ترکاشوند در خصوص پیروزی والیبال ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: بازیکنان ما به خاطر دو شکست قبلی مقابل اوکراین و ایتالیا از نظر روحی به هم ریخته بودند ولی خوشبختانه پس از جلسه با تک تک آنها موفق شدیم اعتماد به نفس و روحیه را به بازیکنان برگردانیم.
وی در خصوص دیدار با ایتالیا یادآور شد: این اولین باری بود که بازیکنان ما خواسته‌هایمان را در زمین پیاده کردند. البته آنها فقط 60 درصد آنچه که می‌خواستیم در زمین اجرا کردند.شاید اگر انها تمام برنامه هایمان را اجرا می‌کردند حتی ایتالیا یک ست هم نمی‌گرفت.
سرمربی والیبال ناشنوایان با اشاره به بازی بعدی ایران مقابل ژاپن تاکید کرد: ما باید ژاپن را ببریم تا در رده سوم جدول گره قرار بگیریم. در اینصورت به احتمال زیاد آلمان در مرحله بعد حریف ما می‌شود و باید برای آن مسابقه برنامه ریزی کنیم.به هر حال الان خان اول ما بازی با ژاپن است و سپس به آلمان فکر خواهیم کرد.
تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران عصر روز یکشنبه در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک به مصاف ایتالیا رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود ایران به اتمام رسید. ایران در آخرین مسابقه خود روز سه شنبه به مصاف ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 13140499
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7