راه اندازی سامانه ارزیابی و شکایات مردمی در وزارت ورزش و جوانان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

احمدی خبر داد
راه اندازی سامانه ارزیابی و شکایات مردمی در وزارت ورزش و جوانان
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان با اعلام خبر راه اندازی سامانه ارزیابی ادارات کل، این اقدام را امری مثبت در جهت بررسی دقیق تر عملکردها عنوان کرد .
سیروس احمدی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان گفت: درابتدای سال کاری تقویم سالیانه ای را تدوین و به وزیر ورزش و جوانان ارائه کردیم که پس از تایید ، کلیه امور این اداره کل را با استناد به تقویم سالیانه و با کمک کارشناسان اجرایی کردیم .
وی با توضیح این موضوع که در ارزیابی عملکردها، فعالیت یکسال قبل ادارات کل و واحدهای ستادی مد نظر قرار می گیرد، ادامه داد : به این ترتیب اولویت کار ما در سال 91 نصب و راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد ادارات کل بود که خوشبختانه با حمایت وزیر ورزش و جوانان ابن امر در حداقل زمان اجرایی شد .
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد توضیح داد : پیش از این تمامی ارزیابی ها ، دستی انجام می شد که اعتراضاتی راهم در پی داشت که خوشبختانه با راه اندازی این سامانه ،مشکلات پیشین از بین رفت و ارزیابی ها شکل دقیق تری به خود گرفت .
وی ادامه داد : این سامانه تحت وب بوده و ادارات کل شهرستانهای زیر مجموعه نیز می توانند تمام فعالیتهای ورزشی ، مالی ، فرهنگی ، حقوقی ، حوزه جوانان ... را براساس شاخصهای مدون به روز ثبت کنند .
احمدی همچنین به نصب سامانه ارزیابی دستگاه اشاره کرد و افزود : با اجرایی کردن این طرح در سال 90 ، وزارت ورزش وجوانان به عنوان 4 دستگاه برتر ورزش کشور شناخته شد و ما توانستیم بدینوسیله به 50 درصد پرسنل کارایی پرداخت کنیم .
وی استقرار در فدراسیونهای ورزشی را یکی از برنامه های این اداره کل عنوان کرد و گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که با پراکندگی که در زیر مجموعه این وزارتخانه وجود دارد ،کار سختی پیش روی این اداره کل در حوزه نظارت و بررسی عملکرد ها وجود دارد .
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ادامه داد : 31 استان ، 43 واحد ستادی و 48 فدراسیون ورزشی وجود دارد که با 11 نیروی رسمی نمی توان به اهدافی که برای این اداره کل پیش بینی شده، دست یافت اما واقعیت این است با وجود تمامی کمبودها، تمام تلاشمان را برای اجرایی شدن برنامه ها و اهدافی که برای مان تعریف شده است به کار بسته ایم .
وی افزود : به عنوان مثال با توجه به همین کمبود نیروی انسانی ، از ابتدای سال 92 و در همین 4 ماه گذشته، درقالب کمیته پیگیری و مبارزه با رشوه در 17 استان مستقر شدیم و این موضوع را به طور جدی تحت پیگیری قرار دادیم .
احمدی نا آشنایی بعضی از مدیران ادارات کل و فدراسیونهای ورزشی با قوانین و مقررات جاری را مشکلی مهم خواند و افزود : پس از بررسی اسناد و مستندات ادارات کل و فدراسیونهای ورزشی ، ایرادات را به آنها انتقال دادیم تا طی 45 روز نسبت به رفع آن اقدام نمایند و مواردی هم که به صورت تخلف برایمان محرز شده بود را به هیات بدوی تخلفات کارکنان وزارت ورزش ارائه کردیم .
وی عدم اجرای صحیح ماده 88 ، کمیسیون 55 و چگونگی فعالیت سمنها رااز عمده ایراداتی که به مدیران کل استانها وارد شده عنوان کرد و گفت : در فدراسیونهای ورزشی نیز ، مهمترین ایرادها به ناآشنایی آنها با قوانین جاری در دستگاهها درخصوص عقد قرار دادها ، خرید تجهیزات ، پرداخت حقوق ماهیانه و حضور بازنشستگان در فدراسیونها بر می گردد .
این مقام مسوول همچنین در خصوص رسیدگی به شکایات نیز گفت: در سال 91 موفق به نصب سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی شدیم که این اقدام ضمن اینکه بررسی و رسیدگی به شکایات را دقیقتر نمود، مدت زمان بررسی ها را نیز کوتاه تر کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 13140623
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7