با حضور مربی برجسته بوکس آذربایجان غربی /اردوی تیم ملی بوکس کشور آغاز شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


با حضور مربی برجسته بوکس آذربایجان غربی /اردوی تیم ملی بوکس کشور آغاز شد

با حضور مربی برجسته بوکس آذربایجان غربی /اردوی تیم ملی بوکس کشور آغاز شد

هادی ماکویی بوکسور جوان آذربایجان غربی در این اردو حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مربی شایسته تیم ملی بوکس کشورمان، در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است.
 طاهر جباری با اعلام این مطلب افزود: اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور همزمان با اردوی تیم ملی بزرگسالان و به منظور کسب آمادگی بیشتر از اول مرداد ماه جاری با حضور 13 بوکسور نوجوان و هشت بوکسور جوان به صورت همزمان و همراه با 20 بوکسور بزرگسال در حال برگزاری است.
وی اظهار کرد: این اردو در مجموعه ورزشی انقلاب تهران ادامه دارد و تیم ملی نوجوانان کشور خود را برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان که شهریور ماه امسال برگزار می شود آماده می کند.
وی با اشاره به حضور بوکسور جوان آذربایجان غربی در این تمرینات نیز افزود: هادی ماکویی از آذربایجان غربی به همراه سایر بوکسورهای حاضر از وضعیت خوبی برخوردارمی باشند و امیدواریم در فرصت باقیمانده به آمادگی لازم و کافی برسند.
جباری گفت: آذربایجان غربی هر چند سال یکبار شاهد درخشش یک پدیده در رشته بوکس است و این بار به جرأت می توان گفت که بوکسورهای استان در حال حاضر یکی از برترین بوکسورهایی هستند که با حضور در میادین بین المللی می توانند افتخارات غرورآفرینی برای استان و ایران اسلامی کسب نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7