رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه مدال نقره بر سینه عبدالرضا جوکار ، سجاد نیک پرست سوم شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه
مدال نقره بر سینه عبدالرضا جوکار ، سجاد نیک پرست سوم شد
در هفتمین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه، سه نماینده کشورمان به میدان رفتند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ، عبدالرضا جوکار در ماده پرتاب نیزه، کلاس F52/53 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت که با کسب رکورد 21 متر و 28 سانتی متر پس از نماینده جامائیکا به نشان نقره دست یافت و نماینده یونان نیز در جایگاه سوم این ماده ایستاد.

روز گذشته، دونماینده از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نیز در ماده پرتاب نیزه، کلاس F12/13 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند که آقای سجاد نیک پرست با ثبت رکورد 58 متر و 47 سانتی متر به نشان برنز دست یافت و آقای عرفان حسینی با رکورد 55 متر و 25 سانتی متر، در جایگاه چهارم ایستاد.

بدین ترتیب با پایان یافتن هفتمین روز از رقابت های جهانی فرانسه، شمار مدال های کاروان به 3 طلا، 2 نقره و 3 برنز رسید و ایران هم اکنون در جایگاه بیست و یکم این رقابت ها قرار دارد.

کاروان اعزامی ایران، با 9 ورزشکار جانباز و معلول و 2 ورزشکار از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در این مسابقات شرکت کرده است.

در رقابت های جهانی فرانسه، 1100 ورزشکار از 99 کشور جهان حضور دارند که رقابت های آنها در 207 ماده در حال برگزاری است و تا هشتم مرداد ماه در شهر لیون برپاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 13140633
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7