انتظار ما از جودوکاران در مسکو بیشتر از این بود میراسماعیلی: مدال طلای محجوب انتظار‌ها را از تیم بال
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

انتظار ما از جودوکاران در مسکو بیشتر از این بود
میراسماعیلی: مدال طلای محجوب انتظار‌ها را از تیم بالا برده است

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: مدال طلای جواد محجوب در مسابقات گراند اسلم مسکو باعث شده انتظارها از تیم ملی بیشتر شود، اما واقعیت این است که باید به جوان‌ها فرصت بدهیم.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: مدال طلای محجوب انتظار‌ها را از تیم بالا برده است

  در پایان مسابقات جودوی جایزه بزرگ روسیه که با حضور نمایندگان 40 کشور در شهر مسکو پیگیری شد، جواد محجوب در مبارزه نهایی وزن منهای 100 کیلوگرم برابر رمزالدین سیدوف از ازبکستان قرار گرفت و در پایان 5 دقیقه مبارزه با یک امتیاز یوکو به پیروزی دست یافت.

احسان بهرامیان، بهزاد وحدانی، الیاس علی اکبری و امیر قاسمی نژاد طبق انتظار با شکست برابر حریفان خود حذف زودهنگامی از این پیکارها داشتند.

در پایان این مسابقه ها و در مجموع دو قسمت مردان و زنان، تیم ملی جودو برزیل با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز قهرمان شد و تیم‌های آلمان و روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم ملی جودو ایران نیز با تنها مدال طلای جواد محجوب در جایگاه نهم ایستاد. 

آرش میراسماعیلی در، اظهار داشت: مسابقات گراند اسلم در سطح بسیار بالایی در دنیا برگزار می‌شود که این مسابقات بعد از المپیک لندن با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی برگزار شد و به صورت رنکینگ امتیاز آن برای جودوکاران حساب شد. این رقابت‌ها بعد از مسابقات جهانی در بالاترین سطح فنی برگزار می‌شود.

وی افزود: ما در این دوره مسابقات جودوکاران را به آمادگی نسبی اعزام کردیم و اولین بار توانستیم نتیجه نسبتا خوبی کسب کنیم. مدال طلای محجوب برای ما خیلی با ارزش است و او از لحاظ فنی تا یک ماه قبل از مسابقات جهانی نشان داد که بسیار آماده است.

نایب رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: نفرات دیگر چیزی که ما از آنها انتظار داشتیم را از خود نشان ندادند، هر چند که سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود، اما انتظار ما این بود که ماندگاری آنها در جدول مسابقات پیش از این باشد. ملی‌پوشان ما از لحاظ فنی چیزی کم ندارند شاید فقط جو‌ مسابقات سنگین بود و نتوانستند نتیجه قابل توجه‌ای را کسب کنند.

میراسماعیلی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی یک روز پس از بازگشت مسابقات گراند اسلم گفت: ‌دقیقا از روزی که ملی‌پوشان وارد ایران شده‌اند، اردوها را آغاز کردیم و با توجه به زمان کمی که تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان داریم، انتظار ما این است که باید از زمان به نحو احسن استفاده کنیم. با توجه به کسب مدال طلای محجوب همه از تیم ملی انتظار بهترین نتیجه را دارند، اما باید این را هم بدانیم که جوان‌گرایی به زمان نیاز دارد و ملی پوشان باید در مسابقات مختلفی شرکت کنند تا بتوانند در رقابت‌هایی مثل مسابقات جهانی نتایج خوبی را کسب کنند.

وی در پایان گفت: انتظار نتیجه از جوانان بسیار سخت است. به هر حال همیشه بعد از مسابقات المپیک همه کشورها دست به جوان‌گرایی می‌زنند و اکثر کشورها با نفراتی ناشناخته وارد مسابقات جهانی می‌شوند ما هم دست به جوان ‌گرایی زدیم. امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مسابقات از 4 شهریور به میزبانی برزیل آغاز خواهد شد و ما تلاش خواهیم کرد برای اینکه ملی‌پوشان با فضای محل برگزاری مسابقات آشنا شوند، چند روز زودتر به برزیل اعزام شوی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 13140599
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7