مژگان قربانی گفت: بانوان کاراته کا در وضعیت روحی و جسمی خوبی به سر می برند، تمام سعی مان را می کنیم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا: برای افتخارآفرینی آماده ایم
مژگان قربانی گفت: بانوان کاراته کا در وضعیت روحی و جسمی خوبی به سر می برند، تمام سعی مان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از فدراسیون ناشنوایان ، بیماران خاص و پیوند اعضاء رمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا اظهار کرد:تا کنون 7 مرحله اردو برای بانوان کاراته کای ناشنوا برگزار شده است و این ورزشکاران در وضعیت روحی و جسمی مطلوبی به سر می برند.

وی ادامه داد: این دومین دوره حضور کاراته در المپیک ناشنوایان است و ایران برای اولین بار در این رشته حضور دارد.
قربانی در پایان اظهار کرد: با توکل به خدا و با توجه به تمریناتی انجام داده ایم، تمام تلاش خود را به کار می بریم تا پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآوریم و تنها هدفمان کسب مدال در این رقابت هاست

**جلسه هماهنگی کاروان ورزشی ایران در بلغارستان
اولین جلسه کاروان ناشنوایان ایران پس از اسکان در هتل پرنسس صوفیه عصر روز سه شنبه برگزار شد.

در آستانه آغاز المپیک ناشنوایان در صوفیه بلغارستان، دکتر کرم الله علیمرادی رئیس فدراسیون به همراه دبیر و تعدادی از سرمربیان و سرپرست های تیم ها در آن حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا مصطفی کریمی سرپرست کاروان از سرمربیان تیمها خواست تا هماهنگی های لازم را در خصوص ورزشکاران انجام دهند.

همچنین در این جلسه به حاضران تاکید شد تا به برنامه مسابقات ورزشکاران که در تهران ارئه شده بود، اکتفا نکنند چون احتمالا این برنامه تغییر یافته است. به همین دلیل لازم شد تا آخرین اطلاعات را از مسئول بین الملل فدراسیون دریافت کنند.

علاوه بر این، نکاتی درباره گروهبندی ورزشکاران برای تشویق و ترغیب رشته های ورزشی طبق جدول زمانبندی مناسب و همچنین پشتیبانی کاروان ارائه شد.

در ادامه، حسین نثاری سرمربی دو و میدانی، ایزدی سرمربی شنا و ساکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هم نسبت به امکاناتی درخواستی مطالبی را عنوان کردند.



**سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان: در سخت ترین شرایط هم امید به کسب مدال دارم
حسین اسفندیاری فر گفت: حتی در سخت ترین شرایط هم امیدوارم بیشترین مدال را از المپیک ناشنوایان از آن خود کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان اظهار کرد: تاکنون ده مرحله اردوی آمادگی فرنگی کاران ناشنوا برای حضور در بیست و دومین دوره المپیک برگزار شده است.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی یکی از قدیمی ترین رشته های ورزشی است که در تمام المپیک ها حضور داشته است. در المپیک 2009 چین تایپه میثم قبشه دزفولی و مهدی بخشی مدال طلا را از آن خود کردند و محمد مرادی موفق به کسب مدال نقره شده است.

اسفندیاری فر ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی در آخرین حضور خود در مسابقات جهانی با یک مدال طلای قبشه دزفولی به مقام پنجم رسید. همچنین در دو تورنمنت بین المللی حضور داشته ایم و مقام قهرمانی را از آن خود کردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در خصوص پیش بینی کسب مدال در المپیک 2013 بلغارستان گفت: من همیشه در سخت ترین شرایط هم امیدوارم. گذشتن از امید یعنی گناه و تمام تلاشمان را می کنیم تا بیشترین و خوش رنگ ترین مدال ها را بدست آوریم.

اسفندیاری فر در پایان اظهار کرد: در اینجا جادارد تا از زحمات غلامرضا قصاب و ابراهیم غلامی که زحمات زیادی کشیده اند و در تمام مراحل مرا همراهی کرده اند تشکر و قدردانی کنم.

**بیست و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان جهان از فردا پنجشنبه با برگزاری مسابقات فوتبال، والیبال و بسکتبال آغاز می‌شود.
طبق اعلام سایت رسمی مسابقات المپیک، در این دوره از رقابت‌ها بیش از90 کشور دنیا در 18 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دو و میدانی، بدمینتون، بسکتبال، والیبال ساحلی، بولینگ، دوچرخه سواری، فوتبال، هندبال، جودو، کاراته، جهت یابی، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، والیبال و کشتی 18 رشته موجود در مسابقات المپیک هستند که ایران فقط در 9 رشته و مجموعا 81 نماینده در آن حضور خواهد داشت. برای اولین بار پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بانوان ایرانی هم در مسابقات المپیک ناشنوایان شرکت می‌کنند که در دو رشته تکواندو و کاراته به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

با وجود اینکه پیش از این گفته می‌شد کاروان ایران در این مسابقات شلوغ است، با این حال نگاهی به نفرات اعزامی سایر کشورها نشان می‌دهد تعداد ورزشکاران ایرانی حاضر در این مسابقات نامعقول نیست. طبق اعلام سایت رسمی المپیک ناشنوایان 2013 صوفیه، کشور روسیه با حدود 321 ورزشکار، شلوغ‌ترین کاروان حاضر در این مسابقات خواهد بود. ژاپن، آلمان و ایالات متحده آمریکا هم به ترتیب با 149، 137 و 129 ورزشکار، جزو کشورهایی هستند که با نفرات زیادی پا به این مسابقات گذشته‌اند. نکته جالب توجه اینکه کشور چین که همیشه در مسابقات با تعداد زیادی ورزشکار حضور می‌یابد، اینبار سنت شکنی کرده و المپیک ناشنوایان را با کمتر از 70 نفر تجربه خواهد کرد.

از سوی دیگر کشورهایی هم هستند که حاضر شده‌اند با یک ورزشکار پا به المپیک ناشنوایان بگذارند. کشورهایی از جمله جمهوری دومینیکن، بولیوی، مالت، مولداوی، موریتانی و گواتمالا از جمله این کشورها هستند. اروگوئه، سن مارینو، اکوادور، فیلیپین و تایلند هم با دو ورزشکار ناشنوا در المپیک شرکت خواهند کرد.

مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان 89 سال سابقه دارد. این رقابت‌ها ابتدا در سال 1924 در پاریس آغاز شد و در ادامه راه و در سال 1949 المپیک زمستانی هم به آن اضافه شد.

دوره گذشته این مسابقات در سال 2009 در کشور چین تایپه برگزار شد و کاروان ایران به عنوان هفدهم دنیا رسید.

**تیم ملی فوتبال در اولین دیدار خود به مصاف دانمارک می‌رود
تیم‌های ملی فوتبال و والیبال ناشنوایان ایران در روز اول مسابقات المپیک ناشنوایان به مصاف دانمارک و ترکیه خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران اولین نماینده کشورمان برای شروع بیست و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان بلغارستان است. تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های دانمارک، کره جنوبی و اوکراین همگروه است و به نظر می‌رسد کار چندان ساده‌ای در پیش رو نخواهد داشت.

ناشنوایان فوتبالیست در اولین گام خود از ساعت 9:30 صبح به وقت محلی در بلغارستان به مصاف دانمارک خواهند رفت. با وجود اینکه نتیجه این مسابقه در بالا بردن سطح روحی و روانی بازیکنان تاثیر بسزایی دارد، با این حال کادر فنی به خاطر ناشناخته بودن این حریف اروپایی خود، بدون اطلاعات زیادی به مصاف دانمارک خواهد رفت.

در دیگر بازی این گروه، تیم‌های کره جنوبی و اوکراین همزمان با مسابقه ایران، با یکدیگر بازی خواهند کرد. مسابقات فوتبال ناشنوایان در مرحله مقدماتی با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد. از قاره آسیا، کشورهای ایران، کره جنوبی، عراق، ژاپن و عربستان صعودی در این بازی‌ها حضور دارند.

والیبال، دیگر نماینده ایران در مسابقات روز اول المپیک ناشنوایان است. شاگردان محمد حسین ترکاشوند در حالی به این مسابقات پا می‌گذارند که مثل اکثر رشته‌های دیگر، شناخت چندانی از حریفان خود ندارند. تیم والیبال ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های ترکیه، اوکراین، ایتالیا و ژاپن همگروه است و در اولین رقابت خود، ساعت 15 روز پنجشنبه در شهر صوفیه به مصاف ترکیه خواهد رفت. نکته جالب اینکه تیم ترکیه با تیم ایران در یک هتل اقامت دارد و ورزشکاران دو تیم در طول روز مدام با همدیگر برخورد می‌کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 13140511
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7