بهداد سلیمی : توجه وزیربه مسائل قهرمانان کار شایسته و در خور تقدیری است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بهداد سلیمی : توجه وزیربه مسائل قهرمانان کار شایسته و در خور تقدیری است

وزنه بردار طلایی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن با بیان اینکه مردم مهمترین انگیزه من برای افتخارآفرینی در میادین بزرگ ورزشی هستند، گفت: مطمئن هستم که مردم ایران ارزش کار و زحمات ما ملی پوشان را می دانند.

بهداد سلیمی که در حاشیه دیدار عصر چهارشنبه خود با وزیر ورزش وجوانان با پایگاه خبری ورزش و جوانان ایران گفتگو می کرد ، اظهار داشت: وجود مردم برای من اهمیت دارد و درمن ایجادانگیزه می کند ، مطمئن هستم آنها قدر و ارزش تلاشهای ما را می دانند و این برای ما بزرگترین پاداش است.
وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان در خصوص نتایج دیدارش با دکتر محمد عباسی گفت: این چندمین نشست است که با وزیر داشتیم ، مشکلاتمان را مطرح کردیم. ایشان به دقت مسائل ما را گوش دادند و آنها را جهت بررسی وپیگیری بیشتر یادداشت کردند.
وی ادامه داد : هر چند این نشست به دلیل بررسی وضعیت مدال آوران المپیک لندن صورت گرفته بود اما فرصتی شد تا دوباره دغدغه هایمان را مطرح کنیم.
دارنده مدال طلای المپیک لندن افزود : جا دارد از وزیر به خاطر اینکه بعد از یکسال همچنان پیگیر مسائل المپیکی ها هستند قدردانی کنم. به نظر من کار شایسته ودر خور تقدیری است.
وی افزود : پس از المپیک لندن نامهربانی های بسیاری در حق برخی از ملی پوشان صورت گرفت، دراین یکسال به جای مهیا شدن شرایط مطلوبتر برای ورزشکاران ، یک دفعه فضای نامطلوبی برایشان ایجاد شد و این جلسه باعث شد که وزیر از نزدیک به درد و دلهای ما گوش کنند و راهکارهای مدبرانه ای هم پیشنهاد کنند.
بهداد سلیمی درپایان گفت : در کل نشست خوبی بود و من امیدوارم بتوانم به عنوان یک وزنه بردار که مردم و رهبر انقلاب نیز توجه ویژه ای به آن دارند برای ایران عزیز همچنان افتخار افرین باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 244
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 13140693
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7