در حاشیه دیدار صمیمانه با دکتر عباسی، وزیرورزش و جوانان سوریان:شادی 70 میلیون ایرانی مزد تلاش مدال
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

در حاشیه دیدار صمیمانه با دکتر عباسی، وزیرورزش و جوانان
سوریان:شادی 70 میلیون ایرانی مزد تلاش مدال آوران است
فرنگی کار پر افتخار ایران با اشاره به تمامی سختی هایی که پیش روی ورزشکاران برای کسب عنوان قهرمانی است،‌ عنوان کرد: خوشحالی مردم سرزمینم بعد از کسب افتخار درمیادین بین المللی، مزد تمامی زحمات را می دهد.
حمیدسوریان قهرمان المپیک لندن در حاشیه دیدار صمیمانه کشتی گیران مدال آور المپیک 2012 لندن با وزیر ورزش و جوانان، به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: کسب مدال خوشرنگ طلا در المپیک2012 لندن جزو ‌لحظه های شیرین و فراموش نشدنی زندگی ورزشی من محسوب می شود و آرزوی هر ورزشکاری ایستادن در آن جایگاه است.
سوریان تصریح کرد: تحمل فشار برای مدال آوری طاقت فرسا است و تنها دلیلی که انرژی مضاعف تولید می کند و برای تلاش بیشتر ، ورزشکار را ترغیب می کند همان خوشحال کردن دل تمامی کسانی است که با تمام وجود برای قهرمانی وی دعا می کنند.

کشتی گیر مدال آور وزن 55 کیلوگرم با اشاره به دغدغه های شخصی خود که وی را چند ماهی است از صحنه رقابت ها دور نگه داشته است گفت: به دلیل مشغله هایی که داشته ام یک سال است در صحنه رقابت ها حاضر نشده ام و این امر مرا از شرکت در رقابت های آسیایی 2013 بازداشته است.

وی افزود: از نظر شرایط سنی هنوز راه برای ادامه کار و کسب موفقیت باز است و امیدوارم با از میان برداشتن مشکلات خود، بتوانم تصمصم جدی در این ارتباط بگیرم.

مدال آور المپیک، ثبات مدیریت در تصمیم گیری و سیاستگذاری در حوزه اجرا را مهم ترین عامل حفظ جایگاه کشتی ایران در میادین بین المللی دانست و عنوان کرد:امیدوارم شرایط حاکم بر کشتی کشور هرچه سریع تر بهبود یابد تا ورزشکار به دور از دغدغه فقط به کسب جایگاه های رفیع بیاندیشد.

گفتنی است حمید سوریان کشتی‌گیر ایرانی وزن ۵۵ کیلوگرم دارندهٔ ۵ مدال طلای کشتی فرنگی در رقابت های جهانی و یک طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن است. سوریان به همراه عبدالله موحد، طلایی‌ترین کشتی‌گیران تاریخ ایران درپیکارهای جهانی و المپیک محسوب می‌شوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 533
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 651
بازدید کل : 13140994
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7