با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون وزنه برداری سعادتمند خواستار رفع مشکلات به وجود آمده برای بهداد س
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون وزنه برداری
سعادتمند خواستار رفع مشکلات به وجود آمده برای بهداد سلیمی شد
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون خواستار حضور وی و سرمربی تیم ملی وزنه برداری در استان مازندران برای رفع کدورت ها و مشکلات به وجود آمده برای بهداد سلیمی شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، در متن نامه احمد سعادت مند به حسین رضازاده آمده است :

شکوه امروز ورزش با صلابت وزنه بردری در آوردگاه های معظم و طلایه داری در عرصه افتخار آفرینی پیامد تلاشی مجدانه است که از جانب شما به عنوان اسوه تاریخ ورزش کشورمان عرضه گشته و کام ورزش دوستان را شیرین ساخته است.

نتایج درخشان اخیر را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم کماکان با مدیریت شما روند شایسته وزنه برداری استمرار یابد.

به یقیق ریاست فدراسیون هم تصدیق می کنندکه حصول دستاوردهای چشمگیر متضمن بهره مندی از کمال قابلیت هاست و حضور یکایک سرمایه هایی که فدراسیون برای به تجلی درآمدن استعدادهایشان متحمل زحمات مضاعف شده اند در منور ساختن غرور ملی آن هم در ورزشی که به شدت وحدت مورد انتظار عموم است کمک می نماید.

حواشی ناصواب کنونی و رنجیدگی فدراسیون و قهرمانان قابل رفع بوده و اتفاقا می تواند تبدیل به نقطه آغازی برای وحدت و یکپارچگی شده و در فضایی آکنده از مهر و صمیمیت تجدید مودت صورت پذیرد.

این فضا را در مازندران مهیا کرده و بی صبرانه منتظر حضورشما و کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری بوده تا در محضر بزرگان این استان به ویژه آیت الله معلمی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر یکبار برای همیشه کدورت ها زدوده شده و دست تحکیم و تکریم فشرده شود.

منتظر تعیین وقت شما بوده تا با آغوش باز در دیار پهلوانان و مهربانان میزبان چهره های نامی ورزش وزنه برداری ایران بوده و به این دغدغه پایان دهی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 13140469
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7