انتقاد قوی‌ترین مردان ایران از فدراسیون پرورش‌اندام و برگزاری مسابقات در ماه رمضان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

انتقاد قوی‌ترین مردان ایران از فدراسیون پرورش‌اندام و برگزاری مسابقات در ماه رمضان

گروهی از اعضای انجمن قوی‌ترین مردان ایران نسبت به عملکرد سرپرست فدراسیون پرورش اندام و برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان انتقاد کردند.

خبرگزاری فارس: انتقاد قوی‌ترین مردان ایران از فدراسیون پرورش‌اندام و برگزاری مسابقات در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس بعد از اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام برای برگزاری مسابقات جام رمضان در ماه مبارک رمضان، عده‌ای قهرمانان این رشته نسبت به این تصمیم و همچنین مدیریت آشتیانی در این فدراسیون انتقاد کردند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این باره گفت: نمی‌دانم مسئولان فدراسیون چه فکری می‌کنند که 10 روز مانده به مسابقات اعلام می‌کنند که قرار است چنین مسابقاتی برگزاری شود آن هم در ماه مبارک رمضان.

وی ادامه داد: ماهم مانند سایر مردم روزه می‌گیریم به طوری که از ابتدای این ماه 15 کیلوگرم وزن کم کرده‌ام و می‌گویند باید در این مسابقات شرکت کنید. از مسئولان فدراسیون این سؤال را دارم که چرا سال گذشته در حالی‌که گفته بودند مسابقات قوی‌ترین مردان مانند سال‌های قبل برگزار می‌شود، این اتفاق نیفتاد. زحمات و هزینه‌های ما را نادیده گرفتند و تنها به یک عذرخواهی ساده اکتفا کردند.

نایب قهرمان دو دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ایران تصریح کرد: این مسابقات را تحریم می‌کنیم چون نه زمان مناسبی دارد و نه مکان مناسبی. یک ورزشکار در این رشته هنگام تمرین باید چندین لیتر آب مصرف کند، چطور من ورزشکار می‌توانم مقابل مردمی که روزه هستند آب بنوشم. به نظر می‌رسد کسانی که تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفته‌اند کارشناس نیستند و یا به دنبال تخریب چهره ورزشکاران این رشته هستند.

افشین جعفری یکی دیگر از اعضای قوی‌ترین مردان ایران در این باره گفت: قرار است مسابقاتی با عنوان جام رمضان برگزار شود؛ نمی‌دانم دقیقاً دلیل برگزاری این مسابقات و ضرورت آن در ماه مبارک رمضان چیست؟ درحالی‌که ورزشکاران این رشته هم مانند تمام مردم روزه می‌گیرند چه توجیهی دارد.

وی ادامه داد: از طرفی زمانی را که اعلام کردند زمان مناسبی برای آماده ورزشکاران برای حضور در چنین مسابقه‌ای نیست و جز آسیب‌دیدگی ثمر دیگری نخواهد داشت. برای آماده‌سازی یک ورزشکار حداقل 3 ماه زمان نیاز است. کسانی‌که تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفتند درک درستی از این رشته ندارند آن هم در مکان عمومی و در انظار عمومی مردم که از نظر اعتقادی جنبه مناسبی ندارد و ترویج روزه‌خواری است.

جعفری تصریح کرد: برای کسانی‌که چنین تصمیمی گرفتند متأسفم. در مسابقات قوی‌ترین مردان حضور داشتم، اما اولین بار است که با چنین موردی مواجه می‌شوم. این تصمیمات درست نیست و سال گذشته هم وعده برگزاری مسابقات را دادند و ما را منتظر نگه داشتند. به طور حتم تمام چهره‌های شاخص قوی‌ترین مردان، این مسابقات را تحریم خواهند کرد.

فرشید همتی یکی دیگر از اعضای قوی‌ترین مردان ایران گفت: با کنار گذاشتن افراد زحمت‌کش این رشته، کار اشتباهی انجام شد و با تغییراتی که انجام دادند منجر به عدم برگزاری مسابقات در سال گذشته شد. در آخرین لظحه وعده می‌دادند و ما را برای برگزاری مسابقات امیدوار نگه داشتند. با شخصیت ورزشی ما بازی شد؛ نه تنها از نظر مالی متضرر شدیم بلکه از نظر روحی هم آسیب دیدیم.

وی ادامه داد: من در سه دوره قوی‌ترین مردان حضور داشتم و یک مورد در سال 89 قهرمان تهران شدم، اما نمی‌دانم چطور چنین تصمیمی گرفته‌اند مسابقاتی که هیچ توجیهی ندارد. برگزاری مسابقات در ماه رمضان آن هم در محلی عمومی و در انظار عمومی مردم کار درستی نمی‌تواند باشد. ما بدون شک این مسابقات را تحریم می‌کنیم.

همتی تصریح کرد:‌ براساس برنامه سال‌های قبل ورزشکاران این رشته همواره از شهریورماه تمرین‌های خود را شروع می‌کردند تا در دی‌ماه برای حضور در مرحله نهایی به اوج آمادگی برسند، اما این افراد با برنامه‌ریزی‌های اشتباه خود گرمترین فصل سال را در بدترین زمان برای برگزاری مسابقات انتخاب کردند. به نظر می‌رسد نمی‌دانند در این زمان نمی‌توان فعالیت سنگینی داشت.

امیرحسین یاوری یکی دیگر از منتقدان به این تصمیم فدراسیون گفت: سال‌های قبل همواره مسابقات انتخابی در تهران برگزار می‌شد در حالی که در سال گذشته میزبانی مسابقات را به بیرجند دادند. برای حضور در مسابقات 4 روز در راه بودیم در حالی که وعده داده بودند و تا آخرین لحظه ما را امیدوار نگه داشته بودند برگزار نشد.

وی ادامه داد: من سابقه حضور در دو دوره قوی‌ترین مردان ایران را دارم و قهرمان 105 کیلوگرم ایران هستم. متأسفانه مدیریت ضعیف مسئولان فدراسیون باعث شده است که تصمیم به برگزاری مسابقات در ماه رمضان گرفته شود، تصمیمی که نه زمان مناسبی دارد و نه مکان مناسبی. چطور می‌توان در ماه رمضان چنین مسابقات سنگینی برگزار کرد. امیدوارم امسال شاهد چنین تصمیمات اشتباهی از سوی مسئولان فدراسیون نباشیم.

محسن مسن‌آبادی که در سال 91 عنوان چهارم قوی‌رتین مردان ایران را به خود اختصاص داده بود در این زمینه اظهار داشت: برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان جز تبیلغ منفی نتیجه‌ای دیگری ندارد و تنها به تخریب چهره قهرمانان این رشته منجر می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه مسئولان فدراسیون با مدیریت ضعیف خود سال گذشته باعث عدم برگزاری مسابقات شدند و امسال هم با این تصمیم عجیب و غریب باعث تعجب همگان شده‌اند. به نظر می‌رسد افرادی که در رأس این رشته قرار گرفته‌اند تخصصی در این زمینه ندارند و تنها می‌خواهند حضور داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1036
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1036
بازدید ماه : 1148
بازدید کل : 13141491
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7