به نظر می‌رسد ملی‌پوشان المپیکی تیم ملی کشتی آزاد با عقد قرارداد برای حضور در لیگ برتر قید حضور در م
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بعد از عقد قرارداد برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد
تقوی و گودرزی قید حضور در مسابقات جهانی را زدند؟

به نظر می‌رسد ملی‌پوشان المپیکی تیم ملی کشتی آزاد با عقد قرارداد برای حضور در لیگ برتر قید حضور در مسابقات جهانی را زده باشند.

خبرگزاری فارس: تقوی و گودرزی قید حضور در مسابقات جهانی را زدند؟

، رسول خادم، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با ارائه طرحی به شورای فنی تیم‌های ملی کشتی، حضور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان را در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد را ممنوع اعلام کرد و پیشنهاد داد تا فدراسیون کشتی با جذب حامیان مالی و پرداخت مبلغی قابل قبول به ملی‌پوشان زمینه حضور بهتر آنها در تمرینات و ریکاوری بعد از مسابقات را به منظور نتیجه‌گیری بهتر فراهم کند.

این موضوع با واکنش برخی از ملی‌پوشان اعتراض آنها مواجه شد؛ به طوری‌که برخی از ملی‌پوشان خواستار تعیین تکلیف خود برای حضور در لیگ برتر شدند.

حالا از تیم خونه به خونه بابل که دو فصل پیش در لیگ برتر کشتی آزاد حضور داشت و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت خبر می‌رسد که مهدی تقوی دارنده 2 مدال طلای جهان و صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک لندن با این تیم برای حضور در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به توافق رسیده‌اند و قرار است امسال برای این تیم به میدان بروند.

تقوی که قرار است 25 تیرماه در انتخابی وزن 66 کیلو برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی به میدان برود از شانس‌های اصلی رسیده به دوبنده تیم ملی در وزن سوم به حساب می‌آید. از طرف دیگر صادق گودرزی نیز بعد از عدم حضور در رقابت‌های انتخابی با انتشار ندامت‌نامه‌ خواستار حضور در اردوهای تیم ملی برای حفظ آمادگی‌اش شد. از طرفی قرار است رضا یزدانی هم به عنوان سرمربی و کشتی‌گیر در کنار این تیم باشد.

هاشم‌پور، مشاور تیم خونه به خونه در این باره به فارس گفت:‌ با تقوی و گودرزی صحبت کرده‌ایم و به توافق رسیده‌ایم و قرار است خونه به خونه را در لیگ همراهی کنند. رضا یزدانی هم به عنوان سرمربی و کشتی‌گیر در کنار تیم خواهد بود و تیم با نظر وی بسته شده است. بعد از مسابقات جهانی استارت خواهیم زد؛ البته باید ابتدا تکلیف حضور کشتی‌گیران ملی‌پوش در لیگ مشخص شود.

وی ادامه داد: ‌بعد از نایب قهرمانی در دو فصل گذشته و غیبت در سال قبل مردم انتظار داشتند در لیگ حضور داشته باشیم چون تنها تیمی بودیم که به تمام تعهدات خود عمل کردیم که با حمایت‌های فرماندار و تصمیم هیئت‌مدیره امسال با قدرت در لیگ برتر شرکت خواهیم ک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 13140461
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7