فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تاج: 5 ایراد به خود باشگاه‌های بدهکار وارد است

رئیس سازمان لیگ گفت: پنج ایراد به خود باشگاه‌های بدهکار وارد است.

خبرگزاری فارس: تاج: 5 ایراد به خود باشگاه‌های بدهکار وارد است

مهدی تاج پس از پایان جلسه مدیران باشگاه‌های بدهکار در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالیم که تعداد باشگاه‌های بدهکار ما به هفت باشگاه کاهش پیدا کرد و بدهی باشگاه راه‌آهن منتفی شد و مقرر شد بخشی از پول‌هایی که سازمان لیگ از محل طلب باشگاه‌هی بدهکار پرداخت کرده به کمیته انضباطی ارائه شود تا از میزان بدهی‌های آنها کم شود.

همچنین تصویب شد که کمیته‌ای با حضور رئیس کمیته انضباطی، نماینده باشگاه و رئیس سازمان لیگ تشکیل شود تا این کمیته حل اختلاف تکلیف بدهی‌های شکایت شده و شکایت نشده باشگاه‌ها را مشخص کند.

رئیس سازمان لیگ با انتقاد از باشگاه‌های بدهکار گفت: پنج ایراد به باشگاه‌های بدهکار وارد می‌دانم، اول اینکه این باشگاه‌ها باید به شیوه مدیریت مالی خود توجه بیشتری بکنند زیرا برخی پول‌ها پرداخت شده اما اسناد آن موجود نیست. دوم اینکه باشگاه‌های بدهکار در جلسه‌های اعاده دادرسی شرکت نمی‌کنند و وقتی کمیته انضباطی علیه آنها رای صادر می‌کند اعتراض می‌کنند که ما این رای را قبول نداریم.

وی ادامه داد: سومین ایراد این است که یک باشگاه 14 شاکی دارد که مجموعه طلب آنها 100 میلیون تومان هم نمی‌شود و بهتر است رضایت این 14 شاکی را جلب کند آن هم فقط با 100 میلیون تومان. چهارمین ایراد این است که انتقال بدهی‌های باشگاه‌ها را به سازمان لیگ قبول ندارم و باشگاه‌ها خودشان باید بدهی‌ها را پرداخت کنند و آخرین ایراد اینکه باشگاه‌ها باید بدهی‌های اصلی یا فرعی خود را مشخص کنند، سازمان لیگ چنین قابلیتی ندارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 415
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 415
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 13140870
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7