فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
از همان ابتدا هم دوست داشتم یک ایرانی رکوردم را بزند
رضازاده: فوتبالیست‌های میلیاردی هم برای مربی‌شان تعیین تکلیف نمی‌کنند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همین فوتبالیست‌ها که چندین میلیارد پول می‌گیرند، به خودشان اجازه نمی‌دهند این کارها را انجام دهند، اما اینجا می‌گویند اگر باقری باشد ما نیستیم که این موضوع امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری فارس: رضازاده: فوتبالیست‌های میلیاردی هم برای مربی‌شان تعیین تکلیف نمی‌کنند

حسین رضازاده در  خصوص عملکرد وزنه‌برداران ایران در بازی‌های دانشجویان جهان گفت: در این بازی‌های یک طلا و دو نقره برای وزنه‌برداری ایران کسب شد و در مجموع وزنه‌برداران عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند، ضمن اینکه تنها مدال طلای کاروان ایران در این رقابت‌ها توسط رسول تقیان به دست آمد. رکوردها هم با توجه به اینکه مدال‌آوران ما برای اولین‌بار در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کردند، خوب بود.

*امیدوارم مولایی رکورد جهان را جابجا کند

وی در مورد حمله بهادر مولایی به رکوردش گفت:‌ بهادر در قهرمانی آسیا بدشانس بود اما در بازی‌های دانشجویان وزنه‌های خوبی را بالای سر برد. او هم جوان است و هم برای موفقیت‌های بیشتر جا دارد. امیدوارم با تمرینات خوبش بتواند رکورد جهان را جابجا کند.

*از همان اول هم می‌خواستم یک ایرانی رکوردم را بزند

رضازاده در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است خود رضازاده و کادرفنی تیم ملی شرایط را برای رکوردشکنی مولایی فراهم کنند، ادامه داد: از همان ابتدا و قبل از سعید علی‌حسینی هم دوست داشتم یک ایرانی رکورد من را بزند چون مدال دسته فوق سنگین، مدال بسیار مهمی محسوب می‌شود و رکورددار آن به عنوان قوی‌ترین مرد جهان شناخته می‌شود، بنابراین کشورها روی این مدال زوم کرده و من هم علاقه داشتم از همان ابتدا این رکورد توسط یک فوق سنگین ایرانی جابجا شود.

*بهادر با تقویت نقاط ضعفش می‌تواند رکورد بهداد را هم بزند

وی یادآور شد: از بدو آمدنم این مهم آرزویم بود اما انسان‌های دل چرکین و حسود که هیچ‌ چیز نمی‌توان به آنها گفت این شایعات را مطرح کردند که گویا من دوست ندارم تا روز آخر این رکورد توسط یک هموطنم زده شود. بهادر هم توانایی زدن این رکورد را دارد همانطور که بهداد سلیمی توانست در یکضرب در پاریس رکورد من را بزند. امیدوارم بهادر هم بتواند با تقویت نقاط ضعفش تمام رکوردها اعم از یکضرب سلیمی و دوضرب و مجموع من را بزند.

*مردم ایران منتقدان حسود را بشناسند!

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: مهم این است که نام ایران در بین رکورددارهای فوق سنگین وزنه‌برداری باقی بماند، ضمن اینکه مردم ایران باید در این خصوص قضاوت کرده و این طور افراد و منتقدان حسود را بشناسند. از روزی که به فدراسیون آمدم، ابتدا بهداد رکورد یکضربم را زد و امیدوارم سایر رکوردهایم توسط یک ایرانی زده شود، اینکه آن ایرانی رشید شریفی باشد یا بهادر مولایی برایم تفاوتی ندارد و بیشتر مهم نام ایران است.

*چندین فوق‌سنگین در زمان ریاست من رشد کردند‌

قهرمان دو دوره المپیک افزود: همان‌هایی که می‌گفتند حسین رضازاده دوست ندارد رکوردش زده شود، امروز ببینند که چند فوق سنگین در زمان ریاست من رشد و پرورش پیدا کرده‌‌اند. کوروش باقری که روزی بهداد سلیمی را مطرح کرد، امروز توانسته در همین فوق سنگین بهادر مولایی و رشید شریفی را هم مطرح کند. قرار نیست همیشه مدال طلا به یک نفر برسد، چراکه مدال‌آوری یک ورزشکار حرفه‌ای دورانی دارد که یک روز به پایان خواهد رسید.

*خبر جدیدی از المپیکی‌ها ندارم

رضازاده در خصوص سرنوشت وزنه‌برداران المپیکی گفت: من خبر جدیدی از آنها ندارم. حدود یک ماه پیش آنها را به اردو دعوت کردیم که نیامدند و از این پس هم ما کارها و برنامه‌هایمان را در راستای سربلندی نام ایران انجام می‌دهیم. فدراسیون برای بازگشت آنها جلسات متعددی را برگزار کرد که در نهایت قبول نکردند تا به اردوی تیم ملی بازگردند.

*هرکسی پادرمیانی کند، المپیکی‌ها می‌خواهند بدون باقری کار کنند

 وی در مورد اینکه برخی‌ها قرار است برای حضور بهداد سلیمی در اردو پادرمیانی کنند، اظهار داشت: همه بدانند که ما آنها را دعوت کردیم و حتی به این منظور دو ساعت با وزیر جلسه داشتیم و وزیر هم در این خصوص با آنها صحبت کرد. الان هم شنیده‌ام که قرار است امام جمعه قائم شهر پادرمیانی کند، اما هرکس دیگری هم بخواهد این کار را انجام دهد، المپیکی‌ها در نهایت می‌خواهند کوروش باقری در تیم ملی نباشد.

*رفتن باقری امکان‌پذیر نیست

رضازاده ادامه داد: در هیچ جای دنیا این طور نیست که یک ورزشکار، مربی‌اش را انتخاب کند. همین فوتبالیست‌ها که چندین میلیارد پول که مساوی است با چندین برابر بودجه ورزش ایران، می‌گیرند به خودشان اجازه نمی‌دهند این کارها را انجام دهند و در همین فوتبال، سرمربی یک تیم، برنامه همین بازیکنان میلیاردی را تعیین می‌کند، اما اینجا می‌گویند اگر کوروش باقری باشد ما نیستیم و او باید برود تا ما برگردیم که این موضوع امکان‌پذیر نیست چون باقری یک مربی موفق است و کارنامه‌اش به خوبی عملکردش را نشان می‌دهد.

*همین 5 نفر را هم باقری ساخته است

وی تصریح کرد: آیا مربی که همین 5 نفر را ساخته و ثابت کرده که مربی سازنده‌ای است و عملکرد درخشانی در دوران مربیگری‌اش داشته باید از تیم ملی برود، ضمن اینکه یک معلم راهنمایی نمی‌تواند استاد دانشگاه شود و برعکس. در همین اردوی تیم ملی زحمت زیادی کشیده می‌شود و هزینه بیت‌المال در آن خرج می‌شود و قرار نیست اینگونه تعیین تکلیف کردن‌ها صورت گیرد.

*کجای فدراسیون خودمختار و قانون شکن است؟

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه گفته می‌شود این فدراسیون خودمختار اداره شده و قانون‌شکنی می‌کند، گفت: هم دبیر داریم و هم نایب رئیس و هم هیئت رئیسه، ضمن اینکه احکام دبیر و نایب رئیس ما از سوی وزیر به آنها داده شده است. مسعود قاسمی حدود 4 ماه است که به عنوان دبیر انتخاب شده اما قرار نیست به این و آن بگوییم.

وی یادآور شد: کجای ما خودمختار است؟ مشخص نیست برخی از کجا خط می‌گیرند تا این مطالب را بنویسند. امیدوارم آنها وجدانشان را درنظر بگیرند چراکه باید آن دنیا جواب بدهند. من از این صحبت‌ها زیاد شنیده‌ام اما من با عملم خیلی چیزها را ثابت می‌کنم. فقط بدانید که فدراسیون رضازاده قانون شکن نیست و هم دبیر دارد و هم نایب رئیس و هم هیئت رئیسه‌ای که هر کدام از اعضای آن برای خودشان یک وزنه بزرگ محسوب می‌شوند.

*آنقدر حرف بزنند تا خسته شوند!

رضازاده تأکید کرد: به این انتقادات کاری ندارم و اگر قرار باشد به این صحبت‌ها گوش بدهم از کار و برنامه‌ام که سربلندی ایران است، عقب می‌مانم. من کارم را انجام می‌دهم و با عملم و موفقیت‌هایی که به دست آمده است، خودم را ثابت کرده‌ام. آنها هم اجازه دهید انقدر حرف بزنند تا خسته شوند. اگر قرار بود به حرف این و آن گوش کنم هیچگاه موفق نمی‌شدم.

*وضعیت بودجه فدراسیون خوب است

وی در مورد وضعیت بودجه فدراسیون گفت: وضعیت خوب است. هم وزارت و هم کمیته تا جایی که امکان دارد کمک می‌کنند و حامیان مالی خوبی هم در فدراسیون داریم. به عنوان مثال برگزاری اردوی تیم ملی که قرار است به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار شود با کمک مسئولان و حامیان مالی برگزار می‌شود.

رضازاده در خصوص اینکه آیا به خاطر کمبود بودجه تیم ملی وزنه‌برداری راهی قهرمانی جوانان آسیا نشد، گفت: ما به خاطر بی برنامگی کنفدراسیون آسیا به این مسابقات نرفتیم، چراکه دو روز پس از بزرگسالان آسیا، این رقابت‌ها برگزار شد.

*امیدوارم در قهرمانی جهان 3 تا 4 مدال کسب کنیم

قهرمان سابق فوق سنگین جهان در مورد رقابت‌های جهانی و عملکرد ایران در این رقابت‌ها گفت: تیم ما جوان و جدید است. در ابتدا سعی می‌کنیم با تیمی کامل راهی این رقابت‌ها شویم اما رقابت‌های جهانی سخت است و شرایط در آن فرق می‌کند و به همین دلیل نتیجه‌گیری هم دشوار است. امیدوارم مانند مسابقات 2011 فرانسه بتوانیم موفق باشیم و بین 3 تا 4 مدال کسب کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 766
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 766
بازدید ماه : 878
بازدید کل : 13141221
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7