فرزام با دروغ‌هایش درباره تایم ورزشکاران، فدراسیون را فریب می‌دهد شادی: چگونه شخصی که از من می‌خواست
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
فرزام با دروغ‌هایش درباره تایم ورزشکاران، فدراسیون را فریب می‌دهد
شادی: چگونه شخصی که از من می‌خواست قایقش را تعمیر کنم مربی ‌شد

قایقران طلایی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت: کسی که قبلا از من می‌خواست برای شاگردانش برنامه بدهم و قایقش را تعمیر کنم، چگونه سرمربی تیم ملی شد؟

خبرگزاری فارس: شادی: چگونه شخصی که از من می‌خواست قایقش را تعمیر کنم مربی ‌شد

محسن شادی ، درباره حضورش در چین برای اردوی یک‌ماهه گفت: متاسفانه ویزای چند ماهه به من ندادند و قرار است فردا به مدت یک ماه به چین بروم و تمریناتم را دوباره از سر بگیرم. پیش از این نیز یک ماه در چین تمرین داشتم.

وی درباره اظهارات اتابکی، سرپرست کمیته روئینگ درباره حذفش از لیست تیم ملی اظهار داشت: اتابکی چون در زمان دنیامالی هیچ پیشرفتی نداشت کنار گذاشته شده بود، اما اکنون هم در کمیته روئینگ و هم بادبانی فعالیت می‌کند. پیش از این 60 نفر در بادبانی بودند اما اکنون فقط احمدی کار می‌کند.

شادی ادامه داد: اتابکی می‌گوید توهین کردم، اما من فقط گفتم با مربی ایرانی کار نمی‌کنم و می‌خواهم با همان مربی قبلی برای مسابقات آماده شوم. اصلا بی‌احترامی نکردم، گفتم فرزام در سطح من و تیم ملی نیست. مربی‌ای که سه سال قبل از من خواهش می‌کرد قایقش را تعمیر کرده و برنامه‌های بازیکنانش را تنظیم کنم چگونه می‌تواند مربی باشد. آیا این‌قدر پیشرفت کرده است؟ آن‌وقت من که با مربیان با سابقه جهان آسیا چندین سال کار کردم پیشرفتی نداشتم؟ اتابکی و فرزام فقط همدیگر را بزرگ می‌کنند.

 

 

* حرفی نزدم، اما علیه من در رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند

قایقران طلایی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو با بیان اینکه فرزام با صحبت‌های دروغ تایم ورزشکاران را اعلام می‌کند، تصریح کرد: ورزشکاران در پیست 500 متر یا مسافت‌های دیگر تست می‌دهند اما فرزام این تایم را در مسافت دو کیلومتر اعلام می‌کند. پیش از این هم برای حضور در مسابقات گوانگجو وی تایم دیگری را به جای پیست دو کیلومتر اعلام کرد اما فدارسیون از دروغ او با خبر شد. اکنون هم گفته‌اند رکورد شادی را زدیم، رکوردی که من در سه ماه اول حضور در قایقرانی زدم. آنها می‌خواهند با این دروغ‌ها خودشان را نشان داده و فدراسیون را فریب دهند. من هیچگاه مصاحبه‌ای نکردم و حرفی نزدم اما فرزام علیه من در فدراسیون و اتابکی نیز علیه من در رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند.

وی با بیان اینکه خودم در آزادی کار کردم و پیست دو کیلومتر در ایران نداریم، عنوان کرد: من و مربی‌ سابقم هیچگاه در آزادی ادعای رکورد دو کیلومتر نداشتیم، اما متاسفانه اینها با حرف‌هایی که علیه من می‌زنند تایم دیگری را اعلام می‌کنند، تمرینات یک‌ماهه من در چین به اندازه 4-3 ماه تمرینات ایران بود. مربی‌ام تمام مشکلات تکنیکی‌ام را حل کرد.

* هر وقت توانستند رکوردم را بزنند، آن‌وقت صحبت کنند

این قایقران در پاسخ به این سوال که فرزام گفته است یک ورزشکار را تربیت کرده تا رکوردهای شادی را بزند، خاطرنشان کرد: اگر توانستند تایمی که من زدم را ثبت کنند آن‌وقت باید بگویند ولی نمی‌توانند، چون تجربه ندارند. من خودم را بزرگ نمی‌کنم اما با برنامه‌های فرزام که نه مربی است و نه بازیکن نمی‌شود.

شادی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهی در تست‌گیری فدارسیون شرکت کنی، گفت: من مشکلی ندارم فردا به چین می‌روم و یک ماه دیگر بازمی‌گردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 606
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 606
بازدید ماه : 718
بازدید کل : 13141061
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7