فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مسابقات تکواندو قهرمانی 2013 جهان- پائوبلا مکزیک
پایان 8 سال انتظار؛ مستعان صاحب نشان نقره شد
هادی مستعان نماینده شایسته تکواندو کشورمان که با 5 پیروزی متوالی سر از فینال وزن دوم مسابقات جهانی در آورد، در آخرین مبارزه با اختلاف یک امتیاز مغلوب تکواندوکار کره جنوبی شد و به نشان نقره دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛هادی مستعان که در بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان کارش را با پیروزی یک بر صفر برابر تکواندوکار آذربایجان آغاز کرده بود، در ادامه راه 11 بر 3 حریف خود از هندوراس را شکست داد، سپس 7بر 6 "ژائو شیای" از چین رفت را مغلوب کرد.

در یک چهارم نهایی مستعان موفق شد "هاینر اویدو" از کاستاریکا را با حساب 12 بر 9 از سد راه بردارد. در نیمه نهایی هم او توانست حریف برزیلی اش را در راند طلایی شکست دهد و سر از فینال درآورد.

بر اساس این گزارش، نماینده وزن دوم تکواندوکشورمان در آخرین مبارزه به مصاف "چا تائه مون" از کره جنوبی رفت، تکواندوکار 22 ساله ای که در رقابتهای جهانی دانشجویان در سال 2012 بر سکوی اول ایستاده بود.

مبارزه این دو میلی متری پیش می رفت تا در نهایت حریف کره ای موفق شد با نتیجه 9 بر 8 صاحب برتری شود و به مدال طلا دست یابد.

مستعان در شرایطی توانست در نخستین روز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان بر سکوی دوم بایستد و نشان نقره را به گردن آویزد که تکواندو ایران بعد از جهانی 2005 مادرید که بهزاد خداداد صاحب نشان نقره شده بود، در 8 سال اخیر نتوانسته نماینده خود در این وزن را روی یکی از سکوهای جهانی ببیند.

نکته حایز اهمیت در مورد مبارزات وزن دوم مسابقات جهانی اینکه "رویی پدرو برانگانکا" نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی از پرتغال" و اسکار لوییس موندز، دارنده نشان برنز المپیک 2012 از کلمبیا نفرات سرشناسی بودند که در گروه مستعان قرار داشتند اما با شکست مقابل حریفان چینی و برزیلی از گردونه رقابتها حذف شدند.
در این وزن تکواندوکاران مکزیک و برزیل مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند و نشان برنز گرفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 712
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 718
بازدید ماه : 830
بازدید کل : 13141173
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7