نایب رییس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء خبر داد:
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نایب رییس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء خبر داد:
حضور ایران در 4 رشته المپیک ناشنوایان برای نخستین بار
نایب رییس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء با بیان اینکه ایران برای اولین بار در 4 رشته المپیک ناشنوایان شرکت می کند، اظهار داشت : امیدواریم با دست پر از این رویدادمهم به کشور بازگردیم .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از فدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء مسعود فراهانی از بازیهای المپیک به عنوان مهمترین رویداد ورزشی این دسته از ورزشکاران نام برد و با اعلام خبر حضور ایران در رشته های کاراته، تکواندو(بانوان و آقایان)، جودو و شنا برای نخستین بار اظهار داشت : تلاش می کنیم علاو ه براین رشته ها در فوتبال ، کشتی ، دوومیدانی و والیبال نیز حضوری موفق داشته باشیم.


وی در ادامه به مسابقات جهانی 2013 پیوند اعضا که در آفریقای جنوبی برگزار می شود اشاره کرد و گفت : ورزشکاران ایران در پنج رشته دو ومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و بولینگ مسابقه می‌دهند.

فراهانی در مورد پیش‌بینی نتایج ایران در این رویدادها گفت: در ورزش خیلی چیزها قابل پیش بینی نیست اما تیم ایران توانایی های زیادی دارد و می تواند یکی از بهترینهای این مسابقات مهم باشد .

این مقام مسوول درفدراسیون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء افزود :بازیکنان مدت هاست که تمرینات خود را دنبال می کنند و همه آماده کسب بهترین نتیجه هستند. امیدوارم شرایط روحی تیم ها هم هر روز بهتر شود و پیروزی تیم های ملی ناشنوایان در بازیهای المپیک ناشنوایان را شاهد باشیم.

فراهانی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در انعکاس موفقیتها و ایجاد نشاط اجتماعی افزود : امروز خانواده ها درگیر ورزشهای ناشنوایان هستند و پیروزیهای این ورزش می تواند تاثیر بسیار مثبت اجتماعی به همراه داشته باشد.

وی درادامه با بیان اینکه ورزش های ناشنوایان در یک سال گذشته سیر صعودی را دنبال می کنند از این رقابتها به عنوان نقطه آغازین عصر طلایی ورزش ناشنوایان ایران نام برد و اظهار امیدواری کرد، با کسب موفقیت ، ورزشکاران کشورمان بتوانند موجب افزایش غرور ملی و نشاط اجتماعی شوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 13140678
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7