عنوان سومی از چنگ ایران پرید
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
23 / 4 / 1392برچسب:, :: 11:26 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

لیگ جهانی والیبال
عنوان سومی از چنگ ایران پرید

آلمان ها که در دیدار نخست برابر ایران با شکست3 بر صفر حرفی برای گفتن نداشتند در دیدار دوم برای جبران مافات با انگیزه ای بالا به میدان آمدند تا شکست دیدار نخست را جبران کنند .

ربه گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ؛ در این بازی که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران و در حضور رحیمی معاون اول رییس جمهور و عباسی وزیر ورزش و جوانان و خیل مشتاقان ورزش برگزار شد ، تیم آلمان بسیار متفاوت در زمین حاضر شد تا در طرف مقابل بازیکنان ایران که حریف را دست کم گرفته بودند ، ناباورانه ست های اول و دوم را به حریف واگذار کنند . در این بازی آلمان ها با تاکتیک پاس های کوتاه و سرعتی ، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند تا بویژه با دفاع های بی نقص بر روی تور و توپ گیری در عقب زمین ، کار را برای تیم ایران و شاگردان خولیو ولاسکو سخت کنند . در حقیقت آلمان ها که می دانستند در صورت پیروزی و کسب 3 امتیاز این بازی به رده سوم صعود خواهند کرد ، دوچندان در زمین فعل خواستن را صرف کردند تا در شرایطی که بازیکنان ایران نیز آثار خستگی در چهره شان هویدا بود، عنوان سومی گروه دو را از چنگ تیم ایران خارج کنند .
آلمان ها که ست های اول و دوم را با نتایج 25 -21 و 25-23 به سود خود خاتمه داده بودند ، در ست سوم نیز به سختی امتیاز دادند و در طرف مقابل خوب سرویس و آبشار زدند تا تیم ایران که فشار مضاعفی را متوجه بازیکنان خود می دید ، ناباورانه تن به شکست 3 بر صفر دهد . در ست سوم نیز آلمان به برتری 25-22 رسید تا لیگ جهانی بدین ترتیب برای پدیده این دوره لیگ جهانی به پایان برسد . آلمان با این پیروزی 17 امتیازی شد تا بعد از تیم های ایتالیا و روسیه 19 امتیازی با 17 امتیاز سوم شود . صربستان بع 16 امتیاز چهارم شد و ایران با 15 امتیاز در رتبه پنجم گروه دو ایستاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 240
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 352
بازدید کل : 13140695
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7