سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که مقابل آلمان اولین پیروزی سه بر صفر خود در لیگ جهانی را
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

خوشحالم که به اولین برد سه بر صفر در لیگ جهانی رسیدیم
ولاسکو: مردم از این پیروزی در ماه رمضان خوشحالند/باید مقاوم باشیم و کمتر غر بزنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که مقابل آلمان اولین پیروزی سه بر صفر خود در لیگ جهانی را کسب کردیم.

خبرگزاری فارس: ولاسکو: مردم از این پیروزی در ماه رمضان خوشحالند/باید مقاوم باشیم و کمتر غر بزنیم

  خولیو ولاسکو پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: اول از همه خوشحالم که نخستین پیروزی سه بر صفر خود را در لیگ جهانی کسب کردیم. این پیروزی در ماه رمضان کسب شد و تمام مردم از این پیروزی خوشحال شدند.

وی ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که مردم آنها را خیلی دوست دارند چرا که با قلب خود به مصاف حریفان می‌روند اما من همیشه به فکر بازیکنان اهمیت می‌دهم. ملی‌پوشان ایران در تاکتیک بهتر شده‌اند و نوسان زیادی ندارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: کلید پیروزی ما زدن سرویس‌های خوب بود و فکر می‌کنم با همین سرویس‌ها حریف را دچار مشکل کردیم. از طرفی آمار دریافت‌هایمان هم خوب بود. سعید معروف هم خیلی خوب تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه فکر می‌کردیم سه بر صفر آلمان را شکست دهیم ادامه داد: بعد از گیم دوم تمرکز خود را از دست ندادیم و تا آخر بازی روند خوب خود را حفظ کردیم. خوشحالم که این عادت آسیایی را که بازیکنان بعد از کسب هر امتیاز به نشانه خوشحالی دور زمین می‌چرخند را از سر بازیکنان ایران انداخته‌ام.

ولاسکو خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات می‌خواستیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و فکر می‌کنم به هدف خود هم رسیدیم. حالا نه تنها ایرانی‌ها به والیبالیست‌های خود افتخار می‌کنند بلکه من هم به بازیکنانم می‌بالم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در تیم‌های مختلفی مربیگری کرده‌ام در خصوص این بازی ما حرفی از خستگی نزدیم چرا که همه حتی آلمانی‌ها هم خسته بودند و این یعنی لیگ جهانی والیبال. باید یاد بگیریم که مقاوم باشیم و کمتر غر بزنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 471
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 471
بازدید ماه : 583
بازدید کل : 13140926
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7