قهرمان دوومیدانی تیم دوومیدانی دانشجویان سوئیس گفت: خوشحال می‌شوم با دانشجویان ورزشکار ایرانی رقابت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

نسخه چاپي
 یونیورسیاد 2013- کازان
کوبک کورن: خوشحال می‌شوم با دانشجویان ورزشکار ایرانی رقابت کنم

قهرمان دوومیدانی تیم دوومیدانی دانشجویان سوئیس گفت: خوشحال می‌شوم با دانشجویان ورزشکار ایرانی رقابت کنم.

خبرگزاری فارس: کوبک کورن: خوشحال می‌شوم با دانشجویان ورزشکار ایرانی رقابت کنم

آندرئاس کوبک کورن در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به مسابقات یونیورسیاد 2013(المپیک دانشجویان جهان) در کازان روسیه  اظهار داشت: از طریق وسائل ارتباط جمعی مثل رادیو، تلویزیون، اینترنت و مطبوعات اطلاعات زیادی در مورد کشور ایران کسب کرده‌ام. چیزهای پراکنده ای هم در مورد ورزش این کشور آسیایی می‌دانم. خوشحال می شوم در چنین صحنه بین المللی مربوط به ورزش دانشجویان پیام دوستی کشورم را با ممالک دیگر از جمله ایران مبادله کنم.

وی که 22 سال سن دارد و دانشجوی سال سوم حقوق دانشگاه ژنو است، افزود: همچنین خوشحال می‌شوم در این عرصه مهم ورزشی بین المللی با دانشجویان ورزشکار ایرانی رقابت کنم. ما می‌توانیم در میدان ورزش با یکدیگر رقابت کنیم و خارج از میدان دوستان خوبی برای یکدیگر در نقاط گوناگون جهان باشیم.

کوبک کورن افزود: من به خاطر رشته تحصیلی‌ام، ازطریق اینترنت در مورد وضعیت حقوق در کشورهای دیگر تحقیق کرده‌ام و در مورد رشته حقوق در ایران اطلاعات مفیدی کسب کرده‌ام که درباره آن با استادم و چند تن از همکلاسی‌هایم در دانشگاه بحث و تبادل نظر کرده‌ام.

او ادامه داد: حضور در دهکده مسابقات المپیک دانشجویان در شهر کازان به من این فرصت را داد تا از نزدیک با دانشجویان هم رشته‌ای هم در سراسر دنیا آشنا شوم و از این بابت به تجربیات خوبی برسم. از این بابت خدا را شکر می کنم که ورزش پلی شده است تا به ارتقا سطح علمی خود بپردازم.

وی  که در دوی سرعت شرکت کرده ، همچنین بیان کرد: مسئولان ورزشی دانشجویی سوئیس به ما قول داده اند در صورت کسب مدال و موفقیت ورزشی در این مسابقات امکانات بهتر تحصیلی  به عنوان پاداش قهرمانی به ما بدهند.

پیکارهای المپیک دانشجویان جهان از روز شنبه گذشته افتتاح شد و تا چهارشنبه آینده در شهر کازان روسیه  ادامه خواهد یافت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 13140557
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7