ربی بدنساز تیم ملی بوکس گفت: متاسفانه همایون امیری را نمی‌شناسم و تنها می‌دانم از روی غرض‌ورزی علیه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برخی فقط به فکر گرفتن حقوق از فدراسیون بوکس هستند
استکی: همایون امیری را نمی‌شناسم/ آقایان همان مدرک تک ستاره مربیگری را هم ندارند

مربی بدنساز تیم ملی بوکس گفت: متاسفانه همایون امیری را نمی‌شناسم و تنها می‌دانم از روی غرض‌ورزی علیه من مصاحبه کرده‌ و هیچ تمایلی برای پاسخ دادن به او ندارم.

خبرگزاری فارس: استکی: همایون امیری را نمی‌شناسم/ آقایان همان مدرک تک ستاره مربیگری را هم ندارند

  مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی هفته گذشته با حضور 143 بوکسور از 27 کشور آسیا به میزبانی اردن پیگیری شد که تیم ملی ایران با 9 بوکسور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که در پایان سه نشان برنز دست آورد. پس از حذف 6 بوکسور از دور مسابقات مربی تیم ملی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که دلیل شکست ملی پوشان در مسابقات را  مربی بدنساز تیم ملی باید پاسخگو باشد. 

علیرضا استکی  در پاسخ به انتقادهای مطرح شده، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا این دوره با حضور بهترین‌های المپیک، مدال‌آوران جهانی و آسیایی برگزار شد و اکثر ملی پوشان ما در طول مبارزات خود با بهترین‌های دنیا مبارزه کردند. در واقع اگر به نتایج مسابقات نگاه کنیم اکثر افرادی که در اردن مدال طلا کسب کردند مشت زنان ایرانی با آنها در طول مسابقات مبارزه کردند. متاسفانه همایون امیری را نمی‌شناسم و می‌دانم که از روی غرض ورزی علیه من مصاحبه کرده‌ و هیچ تمایلی برای پاسخ دادن به او را ندارم.

وی افزود: بنده هفتمین سال است که مربی بدنساز تیم ملی هستم و در طول این سال‌ها ملی پوشان مدال‌های مختلفی را کسب کرده‌اند که به هر حال حاصل تلاش گروه بوده است. متاسفانه برخی ها با فدراسیون مشکل دارند و بنده را تخریب می‌کنند که این کار اصلا کار اخلاقی نیست.

مربی بدنساز تیم ملی در پاسخ به این سئوال که گویا مطرح شده برای اینکه شما در کلاس مربیگری در اردن شرکت کنید از سوی یک نفر به افشار زاده سفارش شده‌اید و به همین دلیل توانسته‌اید در کلاس های مربیگری شرکت کنید، گفت: به هیچ عنوان نیاز به سفارش کسی ندارم و تنها این خدا بوده که همیشه حامی من بوده. البته باید تفاوتی بین مربیانی که صبح تا شب در اردوها هستند و برخی از آقایان که فقط به فکر گرفتن حقوق هستند باشد.

استکی در ادامه خاطر نشان کرد: در اردن یک دوره کلاس ارتقاء مربیگری برگزار شد که بنده در تمام کلاس های آنها شرکت کردم، اما در آزمون پایانی آن شرکت نکردم. کلاس‌های ارتقاء مربیگری برای افرادی بود که دو ستاره بودند و برای گرفتن مدرک مربیگری سه ستاره باید در آزمون شرکت می‌کردند. بنده مدرک دو ستاره نداشتم و در آزمون نهایی شرکت نکردم. البته برخی ها همان مدرک تک ستاره را هم ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی بوکس با تمام مشکلات مالی که داشت در این دوره از مسابقات شرکت کرد و بدون حقوق، امکانات، بدون حضور در مسابقات تدارکاتی و خیلی مشکلات دیگر توانست سه مدال برنز کسب کند. باید در انتقادها کمی انصاف را هم در نظر بگیریم.



نظرات شما عزیزان:

نادر نادری زاده
ساعت9:38---15 مرداد 1392
خدمتتان عرض کنم که آقای امیری یکی از افتخارات بوکس کشور میباشد که قهرمانی های زیادی را در کارنامه ی ورزشی خود دارد ولی آقای استیکی چی؟فقط یک نقره آسیا دارد که باخوش شانسی وفقط بایک باخت به دلیل نداشتن حریف به این مدال دست یافته وفقط باسفارش آقای افشارزاده مربی بدنساز تیم ملی شده
ممنونم از بذل توجه عالی خیلی خیلی تشکر می کنم که به ماهم سر زدید و نظر دادید بازهم تشکرپاسخ:


نادر نادری زاده
ساعت9:33---15 مرداد 1392
خدمتتان عرض کنم که آقای امیری یکی از افتخارات بوکس کشور میباشد که قهرمانی های زیادی را در کارنامه ی ورزشی خود دارد ولی آقای استیکی چی؟فقط یک نقره آسیا دارد که باخوش شانسی وفقط بایک باخت به دلیل نداشتن حریف به این مدال دست یافته وفقط باسفارش آقای افشارزاده مربی بدنساز تیم ملی شده
سلام برادر من از روی خبر گذاری فارس کپی کرده ام من دوست ندارم کس از سایت بنده ناراحت باشیدپاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 676
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 682
بازدید ماه : 794
بازدید کل : 13141137
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7