تیم ملی اسکی چمن آقایان و بانوان به منظور حضور در مسابقات جام جهانی اسکی چمن که برای اولین بار در لب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

به منظور حضور در مسابقات جام جهانی اسکی چمن
تیم ملی اسکی چمن به لبنان اعزام می شود
تیم ملی اسکی چمن آقایان و بانوان به منظور حضور در مسابقات جام جهانی اسکی چمن که برای اولین بار در لبنان برگزار می شود بامداد چهارشنبه عازم بیروت خواهد شد .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی تیم ملی اسکی آقایان متشکل از سید مرتضی جعفری ، حسین کلهر (ق) ، حسین کلهر (د) و رحمت اله مقدید و 2 اسکی باز بانوان ثمین داوری و حنانه کریم خانی عازم پیست اسکی چمن کفاردبین لبنان خواهند شد .
این تیم را سید جواد صید به عنوان سرمربی آقایان و سید نظام صید سرمربی بانوان هدایت می کنند . سید مجتبی صید رئیس کمیته اسکی چمن نیز تیم را همراهی خواهد کرد .
در این رقابتها و در حاشیه آن اجلاس کمیته اسکی چمن فدراسیون جهانی برگزار میگردد که رئیس فدراسیون اسکی کشورمان به عنوان عضو کمیته فدراسیون جهانی در این جلسه شرکت خواهد کرد .
این برای اولین بار است که لبنان مسابقات اسکی چمن و جام جهانی این رشته را برگزار می نمایدتا قهرمانان 12 کشور در 2 رشته مارپیچ کوچک و بزرگ به رقابت بپردازند .
بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی اولین مسابقه روز جمعه 21 تیر ماه در بخش بانوان برگزار خواهد شد .
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 13140460
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7