جعفر باقری چهار سال دیگر سکان هیئت جودو استان را به‌ دست گرفت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

جعفر باقری چهار سال دیگر سکان هیئت جودو استان را به‌ دست گرفت

جعفر باقری چهار سال دیگر سکان هیئت جودو استان را به‌ دست گرفت

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت جودو آذربایجان غربی، جعفر باقری به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری برنای ارومیه؛ در مجمع انتخاباتی هیئت جودو آذربایجان غربی که در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رؤسای هیئت تیراندازی شهرستان ها ونمایندگان مربیان، داوران و ورزشکاران برگزار شد، جعفر باقری با کسب 18 رأی برای بار دوم سکان هدایت هیئت تیراندازی استان را به مدت چهار سال بدست گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست با اشاره به توانمندی استان و وجود استعدادهای بی نظیر دراین زمینه یادآور شد: ورزش جودو یک ورزش محبوب در بین جوانان میباشد که نیازمند تلاش برای همگانی کردن آن میباشد.
علی خلیلی با اشاره به لزوم افزایش ظرفیت های این ورزش دراستان یادآور شد: وجود پتانسیل های بالا و امکانات مطلوب در استان میتواند باعث رشد بیش از پیش این ورزش در کشور شده و استعدادهای نهفته را شکوفا کند.
وی تلاش هیئت ها در جهت جلب و جذب همکاری عمومی را از مهمترین عوامل رشد این ورزش در استان ذکر کرد و افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف مسؤلین شاهد همگانی شدن این رشته ورزشی باشیم.
در این مجمع، باقری با اشاره به عملکرد هیئت جودو خاطرنشان کرد: در سال گذشته تیم نونهالان استان به مسابقات کشوری راه یافتند که استان آذربایجان غربی با یک نقره و هفت برنز مقام چهارم را کسب کرد. امسال نیز مرحله اول لیگ در شهریور ماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی و مرحله دوم در گیلان برگزار میشود.
در آخر جعفر باقری به ایراد برنامه ها و اهداف خود برای چهار سال آینده پرداخت.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 618
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 618
بازدید ماه : 730
بازدید کل : 13141073
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7