رییس فدراسیون کاراته با تاکید براینکه دیپلماسی در ورزش جهان حرف اول را می زند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

سمندر: دیپلماسی در ورزش حرف اول را می زند
، گفت: ژاپن به همراه ایران از قدرت های کاراته آسیا و جهان است و می خواهیم همکاری نزدیکی با فدراسیون این کشور داشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته "علیرضا سمندر" اظهارداشت : "کاگاوا" سرمربی تیم ملی ژاپن برای حضور در استاژ یکی از سبک ها چندی پیش به ایران سفر کرد و در ملاقاتی که با هم داشتیم به توافقات خوبی برای همکاری های دوجانبه رسیدیم.

وی افزود: برهمین اساس فدراسیون کاراته ژاپن از تیم کومیته مردان ایران دعوت کرد تا اردویی را در این کشور داشته باشیم و ما نیز در تلاش برای فراهم کردن شرایط اعزام هستیم و امیدوارم که مشکلات موجود برای حضور در این اردو برطرف شود.

رییس فدراسیون کاراته با تاکید براینکه همکاری با فدراسیون ژاپن دوجانبه خواهد بود عنوان کرد: ما نیز از ژاپنی ها دعوت خواهیم کرد تا به ایران سفر کنند. هرچند ایران و ژاپن رقیب هم در اسیا هستند اما مساله ای که اهمیت حضور در ورزش قهرمانی را چند برابر می کند، دوستی و دیپلماسی است.

سمندر درمورد حضور تیم ملی ماکائو در ایران، گفت: هدایت این تیم را "محمدرضا رشیدنیا" از بهترین مربیان کاراته ایران برعهده دارد که درعرصه های بین المللی باتوجه به ارتباط خوبی که دارد کمک زیادی به کاراته ایران داشته است.

وی افزود: برهمین اساس کمک به تیمی که مربی آن یک ایرانی است برای ما وظیفه است. ضمن اینکه ماکائو هیچگاه نمی تواند رقیب خطرناکی برای ایران باشد.

رییس فدراسیون کاراته درخصوص مسابقات متعدد پیش روی تیم های ملی ایران گفت: خوشحالم که باوجود تمامی مشکلات مالی، اردوهای تیم ملی آقایان و بانوان به صورت مداوم ادامه داشت. تیم ملی ایران گام به گام پیش می رود و در هر رقابت به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 13140629
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7