فوتسال ایران قهرمان بازی‌های داخل سالن آسیا شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

فوتسال ایران قهرمان بازی‌های داخل سالن آسیا شد

فوتسال ایران قهرمان بازی‌های داخل سالن آسیا شد

ملی پوشان فوتسال ایران با پیروزی بر ژاپن قهرمان بازی‌های داخل سالن آسیا شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ،  تیم ملی فوتسال ایران در فینال رقابت‌های داخل سالن آسیایی کره جنوبی به مصاف ژاپن رفت که این دیدار با نتیجه‌ پنج بر دو به نفع شاگردان خسوس به پایان رسید تا فوتسال ایران برای چهارمین بار پیاپی به مقام قهرمانی این بازی‌ها دست یابد. گل های ایران را در این بازی علی رضا وفایی، حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده، محمد طاهری و وحید شفیعی به ثمر رساندند.
در بازی روز گذشته نیز که ملی‌پوشان فوتسال ایران توپ و میدان را در دست داشتند، ژاپنی‌ها از روی تک موقعیت خودشان در نیمه اول به گل رسیدند.
با آغاز نیمه دوم و در دقیقه‌ 21 ملی‌پوشان ایران به دلیل شش خطا شدن حریف صاحب یک ضربه پنالتی از نقطه دوم شدند که علی وفایی آن را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
حسین طیبی دو دقیقه‌ بعد روی توپ ارسالی از نقطه کرنر دومین گل ایران را به ثمر رساند. محمد طاهری نیز در ادامه و در دقیقه‌ 31 با دریبل چند بازیکن ژاپنی توپ را به زیر طاق دروازه‌ حریف شوت کرد و گل سوم ایران به ثمر رسید.
حملات متعدد ژاپنی‌ها برای جبران نتیجه‌ باعث کاهش اختلاف گل‌ها شد و در حالی که تنها چهار دقیقه‌ به پایان بازی مانده بود، گل دوم حریف به ثمر رسید.
اما ملی پوشان ایران از پنج نفره کردن حریف نهایت استفاده را کردند و اصغر حسن زاده و وحید شفیعی در دو دقیقه پایانی ایران را با نتیجه پنج بر دو پیش انداختند. در ادامه نیز تلاش ژاپنی ها بی نتیجه بود و به این ترتیب فوتسالیست های ایران به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند تا از قهرمانی خود در سه دوره قبلی خود هم دفاع کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 13140544
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7