برترین شمشیرباز جوان ایران و آسیا به رقابت های جهانی راه یافت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برترین شمشیرباز جوان ایران و آسیا به رقابت های جهانی راه یافت
باهر ارسباران برترین شمشیرباز جوان ایران و آسیا جواز حضور در رقابت های جهانی مجارستان را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، فرزاد باهر ارسباران که طلای جهانی جوانان و آسیا را در کارنامه خود دارد با برتری در 5 دیدار برابر رقبای خود به اردوی تیم های ملی شمشیر بازی کشورمان برای حضور در رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان که از 15 تا 25 مردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد، افزوده شد تا برای حضور شایسته در این مسابقه ها آماده شود.

فرزاد باهر ارسباران در رشته اسلحه سابر به همراه مجتبی عابدینی، محمد فتوحی، علی پاکدامن، محمد رهبری در اسلحه اپه: علی یعقوبیان، محمد رضایی، حامد صداقتی، محمد اسماعیلی و طاهر آشوری و در اسلحه فلوره : شروین طلوعی، علیرضا ادهمی، امید زمانی، علیرضا سلیمانی و وحید ذوالفقاری نفراتی هستند که به تیم ملی دعوت شدند .

اردوی تیم ملی ار روز شنبه در محل سالن شمشیر بازی شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی آغاز شده ، تا آغاز ماه مبارک رمضان کارهای بدنسازی پیگیری خواهد شد و پس از آن فشار تمرینات کمتر خواهد شد.
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7