ایران 3 کوبا 2 ادامه درخشش والیبال ایران در لیگ جهانی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

ایران 3 کوبا 2
ادامه درخشش والیبال ایران در لیگ جهانی
تیم ملی والیبال ایران با ارایه یک بازی جسورانه و قدرتمند دیگر ، تیم کوبا را در لیگ جهانی با شکست روبرو ساخت تا این تیم با عناوین جهانی و المپیکی انیز بر شایستگی های والیبال نوظهور ایران مهر تایید بزند .


به گزارش پایگاه خبری ورزش ورزش و جوانان ایران ، در این دیدار تیم ملی والیبال ایران که به دلیل مسافرت های طولانی ، قدرت بازیکنانش را در ست های اول و دوم تحلیل رفته می دید ، پس از آنکه دو ست اول و دوم را بر روی اشتباه های فردی بازیکنان در زدن سرویس و رساندن توپ اول به سعید معروف پاسور از دست داد ؛ در ست های سوم و چهارم بدون اشتباه و با تمرکز بالا بازی کرد تا ولاسکو با دستورات تاکتیکی خود ، ما را در هاوانا به بازی بر گرداند . برتری 25-19 و 25 و 22 در این دو ست حاکی از بازی خوب و حساب شده تیم ایران داشت تا کار به ست تعیین کننده پنجم کشیده شود .
کوبایی ها که در بازی قبلی خود روسیه را شکست داده بودند تا با اعتماد به نفس بیشتری در مقابل ایران قرار گیرند ، هیچ فکر نمی کردند که در برابر عزم و اراده بازیکنان ایران زمین گیر شوند .در این ست دو تیم شانه به شانه هم در امتیاز گیری پیش رفتند ، اما در نهایت این تیم سرافراز کشورمان بود که با برتری 16 -14 در این ست ، به پیروزی شیرین دیگری رسید تا با گرفتن دو امتیاز دیگر در لیگ جهانی ارزش های بالای خود را ثابت کند.
در حال حاضر تیم روسیه با 18 امتیاز در صدر گروه قرار دارد ، ایتالیا با 17 امتیاز دوم است ، صربستان و آلمان با 12 امتیاز سوم و چهارم هستند و ایران با 9 امتیاز در رده پنجم قرار دارد .
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 13140477
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7