سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تا برتری مقابل تایلند راهمان برای قهرمانی هموار شد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


 
مظفر: با پیروزی بر تایلند راه قهرمانی هموار شد/ اولین مقام آسیایی را می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تا برتری مقابل تایلند راهمان برای قهرمانی هموار شد.

خبرگزاری فارس: مظفر: با پیروزی بر تایلند راه قهرمانی هموار شد/ اولین مقام آسیایی را می‌خواهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از کره جنوبی، شهرزاد مظفر درباره برتری یک بر صفر ایران مقابل تایلند در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت:‌ این بازی حکم نیمه نهایی را داشت چرا که نمی‌خواستیم مقابل ژاپن قرار بگیریم بنابراین راهمان برای قهرمانی هموار شد و بازی راحت‌تری در نیمه نهایی خواهیم داشت. این بازی برایمان مهم بود. شاید اگر نمی‌بردیم سرنوشت ما عوض می‌شد.

وی ادامه داد:‌تلاش و غیرت بازیکنان را تحسین می‌کنم که دیروز و امروز با تمام توان جنگیدند اما الان باید خوشحالی را کنار بگذاریم و به فکر بازی فردا باشیم که قرار است مقابل ویتنام قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره گروه‌بندی مسابقات اظهار داشت: در جدول خوب نبودیم سه بازی سخت و سه روز متوالی. من بازی ویتنام و تایلند را هم دیدم که پایاپای بود اما ویتنام با تجربه کم مقابل تایلند شکست خورد. بازی فردا کمتر از امروز نخواهد بود.

مظفر در ادامه به تلاش 20 ماهه تیم ملی اشاره کرد و گفت: در موفقیت ما مجموعه‌ای تلاش کردند در 20 ماهی که اردو و بازی داشتیم هیچوقت در طول 10،12 سال گذشته نداشته‌ایم. از فدراسیون هم تشکر می‌کنم. آنها فهمیده‌اند که اگر حمایت خوبی از بانوان داشته باشند حتما جواب می‌دهد.

وی افزود: این مسابقات برای ما خیلی مهم است و از ابتدا از آغاز اردوها هدف‌مان بازی‌های داخل سالن بود. حتی جام جهانی نیز مقدمه‌ای برای ما بود تا بتوانیم در این رقابت‌ها خوب حاضر شویم. فوتسال بانوان در مدت 10، 12 سال گذشته به حقش نرسیده، خیلی‌ها زحمت کشیدند و اگر امروز موفقیتی می‌بنیم نتیجه تلاش عده‌ای است که سال‌ها زحمت کشیدند، بنابراین هدف ما در ابتدا این بوده که در فینال باشیم. تلاش می‌کنیم اولین عنوان آسیایی را کسب کنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 817
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 823
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 13141278
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7