سهراب مرادی با ایستادن روی سکوی قهرمانی دسته 85 کیلوگرم، نوار موفقیت های تیم ملی وزنه برداری کشورمان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


سهراب مرادی با ایستادن روی سکوی قهرمانی دسته 85 کیلوگرم، نوار موفقیت های تیم ملی وزنه برداری کشورمان در آستانه قزاقستان تداوم بخشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در سومین روز از چهل و چهارمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، سهراب مرادی با مهار وزنه های 158 کیلوگرم در یکضرب و 200 در دوضرب، با حدنصاب مجموع 358 کیلوگرم، هر سه مدال طلای این وزن را از آن خود کرد و برای سومین بار از سال 2009 تاکنون، روی سکوی قهرمانی قاره ایستاد.
مرادی در حرکت یکضرب کارش را با مهار وزنه 158 کیلویی آغاز کرد و پس از آنکه در تلاش نخست از داوران چراغ قرمز گرفت، برای بار دوم موفق به مهار آن شد و با همین وزنه مدال طلای این حرکت را به دست آورد. مرادی در سومین حضور خود روی تخته پشت وزنه 161 ایستاد که موفق به مهار نشد تا با دو کیلوگرم برتری نسبت به نفرات دوم و سوم به سراغ حرکات دوضرب برود. در پایان حرکت یکضرب صفا الجمیل از عراق و یوگنی یستافیف از قزاقستان با حدنصاب 156 کیلوگرم دوم و سوم شدند.
سهراب مرادی که با حدنثاب 216، رکورددار حرکت دوضرب دسته 85 کیلوگرم ایران نیز هست، در دوضرب ابتدا وزنه 190 کیلویی را بالای سر برد و پس از آن با 10 کیلوگرم افزایش رکورد، وزنه 200 کیلوگرمی را مهار کرد تا ضمن کسب مدال طلای دوضرب، مدال طلای مجموع را نیز از آن خود کند. جدی ترین رقیب مرادی در دوضرب وزنه بردار عراقی بود که کارش را با مهار وزنه 195 کیلویی آغاز کرد، اما دو بار پیاپی در مهار وزنه 202 کیلویی ناموفق عمل کرد. با ناکامی این عراقی، مرادی هم از حضور روی تخته برای سومین حرکت دوضرب انصراف داد و با حدنصاب مجموع 358 کیلوگرم، قهرمان دسته 85 کیلوگرم شد.
در این وزن صفا الجمیل از عراق با رکورد مجموع 351 کیلوگرم روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد و یوگنی یستافیف از قزاقستان با حدنصاب مجموع 341 سوم شد.
به این ترتیب در پایان سومین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با درخشش جابر بهروزی در 69 کیلوگرم (دو طلا و یک نقره)، رسول تقیان در 77 کیلوگرم (دو طلا و یک نقره) و سهراب مرادی در 85 کیلوگرم (سه طلا) صاحب هفت مدال طلا، سه نقره و 246 امتیاز تیمی شده است.
فردا (دوشنبه) و در چهارمین روز مسابقات یاسین باقری از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران با 9 وزنه بردار آسیایی دسته 94 کیلوگرم رقابت خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1111
بازدید ماه : 1223
بازدید کل : 13141566
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7