برگزاری جشنواره ژیمناسترادای دختران شمال غرب کشور
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


برگزاری جشنواره ژیمناسترادای دختران شمال غرب کشور

برگزاری جشنواره ژیمناسترادای دختران شمال غرب کشور

جشنواره ژیمناسترادای دختران شمال غرب کشور با هدف توسعه ورزش ژیمناستیک به عنوان یک رشته ورزشی پایه و مادر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ازخبرگزاری برنای ارومیه، در افتتاحیه این جشنواره رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور در ارتباط تلفنی که همزمان پخش می شد، طی سخنانی گفت: امیدواریم برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی ژیمناستیک در بخش بانوان موجب رشد و توسعه ورزش در سطوح قهرمانی و همگانی شده و شاهد کسب افتخارات روز افزون برای ایران اسلامی باشیم.
 جعفر درویش زاده از تلاش مسئولان ورزشی آذربایجان غربی و هیئت ژیمناستیک استان در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و لزوم توسعه فعالیت های ورزشی جوانان بخصوص زنان و دختران جوان در رشته ژیمناستیک را مورد تاکید قرار داد.
رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی نیز در این مراسم اعلام کرد: در این جشنواره 150 ورزشکار دختر از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و شهرهای ارومیه، مهاباد و بوکان در قالب 11 تیم حضور داشتند .
نادر مدنی افزود: این جشنواره با هدف توسعه ورزش ژیمناستیک به عنوان یک رشته ورزشی پایه و مادر در سطح کشور برنامه ریزی شده که امروز شاهد هنرنمایی علاقمندان این رشته پایه ورزشی هستیم.
وی افزود: پیش از این جشنواره، جشنواره پسران نیز به میزبانی شهرستان مراغه برگزار شد و بر اساس توافق های به عمل آمد مقرر شده بود شهر ارومیه در بخش دختران میزبان برگزاری این جشنواره کشوری باشد.
تیم های چیچکلر ارومیه، هیات ژیمناستیک اردبیل، هیات ژیمناستیک آذربایجان شرقی، باشگاه نام آوران ارومیه الف و ب، باشگاه آرتین اردبیل، باشگاه آریان بوکان، باشگاه اورمو قزلار، باشگاه ستایش اردبیل، باشگاه شهید آوینی ارومیه و هیات ژیمناستیک مهاباد تیم های حاضر در این جشنواره بودند.
در این جشنواره فرهنگی، ورزشی که در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد ورزشکاران به انجام حرکات موزون ورزشی و نمایشی پرداخته و مورد تشویق تماشاگران و والدین حاضر در سالن قرار گرفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 331
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 337
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 13140792
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7