لیگ جهانی والیبال 2013 نگاهی آماری به دیدار نخست/ ایران ۳ امتیاز بیشتر کسب کرد، اما باخت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
لیگ جهانی والیبال 2013
نگاهی آماری به دیدار نخست/ ایران ۳ امتیاز بیشتر کسب کرد، اما باخت

تیم ملی والیبال ایران در حالی 3 بر 2 در برابر صربستان مغلوب شد که در 5 گیم این بازی، 113 امتیاز کسب کرد و تنها 100 امتیاز به حریف داد.

خبرگزاری فارس: نگاهی آماری به دیدار نخست/ ایران ۳ امتیاز بیشتر کسب کرد، اما باخت

به گزارش خبرگزاری فارس، الکساندر آتاناسیچویچ، بازیکن شماره 14 صربستان با 23 امتیاز و نیکلا کواچویچ بازیکن شماره یک این تیم با 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان بودند. از ایران نیز فرهاد قائمی و سید محمد موسوی با 16 امتیاز و شهرام محمودی با 13 امتیاز بهترین‌ها بودند.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار 8 امتیاز از سرویس و 15 امتیاز از دفاع روی تور به دست آورد در صورتی که صربستان 3 امتیاز از سرویس و 14 امتیاز از دفاع روی تور به‌دست آورد.

ملی‌پوشان ایران در 44 درصد حمله‌ها موفق عمل کردند و تیم ملی والیبال صربستان در 47 درصد حمله موفق بود. دریافت‌های خوب ایران و صربستان در این بازی 52 درصد بود و از این نظر مساوی بودند.

در دفاع روی تور سید محمد موسوی از ایران با 5 امتیاز بهترین ایران بود و دراگون استانکویچ، بازیکن شماره هفت صربستان با پنج امتیاز عنوان بهترین را به خود اختصاص داد.

در سرویس‌های موثر تیم ایران با 12درصد، عملکرد خوبی داشت، اما آمار صربستان در این گزینه منفی 6 درصد بود. درصد موفقیت اسپکرهای ایران در این بازی 44 و صربستان 47 درصد بوده است.

تیم ملی والیبال ایران در دریافت 55 درصد موفق عمل کرد، اما صربستان تنها 39 درصد موفق بوده است.

تیم ملی والیبال صربستان در نهایت این بازی را 3 بر 2 به سود خود خاتمه داد، اما ملی‌پوشان ایران موفق شدند نخستین امتیاز لیگ جهانی خود را کسب کنند.

تیم ملی والیبال ایران در حالی 3 بر 2 در برابر صربستان مغلوب شد که در 5 گیم این بازی، 113 امتیاز کسب کرد و تنها 100 امتیاز به حریف داد.

تیم ملی والیبال ایران با کسب یک امتیاز این بازی؛ در حال حاضر رتبه چهارم گروه سوم را از آن خود کرد و بالاتر از آلمان و کوبا قرار گرفت.

تیم ایران ساعت 17 دوم تیرماه برای دومین بار در برابر صربستان صف آرایی خواهد کرد و بلافاصله ساعت 3 بامداد روز دوشنبه، سوم تیرماه راهی ایتالیا می‌شود تا در هفته پنجم لیگ جهانی مهمان این تیم باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 227
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 13140682
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7