مده‌ام تا خلأ دسته ۷۷ کیلو را پر کنم تقیان: تیم ملی وزنه‌برداری فعلی از تیم قبلی خیلی بهتر است/ هدفم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مده‌ام تا خلأ دسته ۷۷ کیلو را پر کنم
تقیان: تیم ملی وزنه‌برداری فعلی از تیم قبلی خیلی بهتر است/ هدفم قهرمانی جهان است

وزنه‌بردار دسته ۷۷ کیلویی تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم ملی در غیاب ۵ وزنه‌بردار المپیکی گفت: نسبت به مدت زمانی که تیم قبلی برای آماده‌سازی فرصت داشت، در حال حاضر از آن تیم خیلی بهتر هستیم.

خبرگزاری فارس: تقیان: تیم ملی وزنه‌برداری فعلی از تیم قبلی خیلی بهتر است/ هدفم قهرمانی جهان است

رسول تقیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی را در اردوی اخیر تیم ملی برگزار کردیم و امیدوار هستم نتیجه‌اش را در قزاقستان ببینیم.

وی که پس از چند سال دوباره به اردوی تیم ملی بازگشته و یکی از وزنه‌برداران باتجربه‌ تیم ملی محسوب می‌شود، ادامه داد: من در گذشته هم در ترکیب تیم ملی بودم و خوشحالم که این اتفاق دوباره افتاد، البته برای اولین ‌بار است که تحت هدایت کوروش باقری به تیم ملی دعوت می‌شوم.

تقیان در مورد رکوردهایش یادآور شد: در این مورد بهتر است پس از نتایجی که در قزاقستان به دست می‌آید صحبت کنم، اما به طور حتم خودم را برای کسب عنوان قهرمانی آسیا و مدال طلای این رقابت‌ها آماده کرده‌ام.

وی تصریح کرد: پس از این رقابت‌ها، هدف اصلی حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی 2013 جهان در لهستان است و این توانایی را در خودم و سایر ملی‌پوشان می‌بینم که بتوانیم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کرده و مدال‌های خوشرنگی را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

وزنه‌بردار دسته 77 کیلویی تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم ملی در غیاب 5 وزنه‌بردار المپیکی گفت: نسبت به مدت زمانی که تیم قبلی برای آماده‌سازی فرصت داشت، در حال حاضر از آن تیم خیلی بهتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما حتی قابلیت دفاع از عنوان قهرمانی آسیا را هم داریم، افزود: البته در حال حاضر خیلی نمی‌توان در خصوص مقایسه دو تیم فعلی و قبلی که المپیکی‌ها در آن حضور داشتند، اظهار نظر کرد و پس از پایان رقابت‌ها و کسب نتایج، به خوبی می‌توان در این خصوص به صحبت پرداخت و شرایط تیم فعلی را با تیم قبلی مقایسه کرد.

تقیان در پایان گفت: پس از فلاحتی‌نژاد که در دسته 77 کیلو مدال طلای جهان را کسب کرد، حدود 12 سال است که در این دسته خیلی حرفی برای گفتن نداشته‌ایم و من آمده‌ام تا خلأیی که در این دسته در این چند سال به وجود آمده است را پر کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 13140600
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7