بازتاب پیروزی مردان کی‌روش مقابل لبنان سایت فیفا: ایران با برد ۴ بر صفر امید و غرور ملی را افزایش دا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپيارسال به دوستان
بازتاب پیروزی مردان کی‌روش مقابل لبنان
سایت فیفا: ایران با برد ۴ بر صفر امید و غرور ملی را افزایش داد

سایت فیفا نوشت تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، استرالیا به عنوان قدرت‌‌های سنتی آسیا با غلبه بر حریفان خود در راه جام جهانی ۲۰۱۴ باعث افزایش غرور ملی شدند.

خبرگزاری فارس: سایت فیفا: ایران با برد ۴ بر صفر امید و غرور ملی را افزایش داد

 به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال پس از انجام 4 بازی حساس روز گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی از قاره آسیا گزارشی را منتشر کرد. در این گزارش از سه تیم یاد‌شده به عنوان قدرت‌های قدیمی قاره پهناور و کهن یاد‌شده که با تحقق پیش‌بینی‌های قبلی، بر لبنان، ازبکستان و اردن غلبه کنند و گامی اساسی در راه رسیدن به آوردگاه برزیل 2014 داشته باشند.

این سایت از تیم کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از بازی‌های جذاب انجام گرفته در سطح قاره نام برد و نوشت: پس از پیروزی یک بر صفر هفته قبل مقابل قطر، ایران با 4 گل در تهران لبنان را در دیداری راحت شکست داد و امید‌های راهیابی مستقیم به جام جهانی را نزد هوادارانش در ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی افزایش داد.

این سایت ادامه داد: تیم ایران از همان شروع بازی بر حریف خود فشار مستقیمی وارد کرد و صاحب موقعیت‌های فراوانی شد تا این که پس از عدم استفاده از موقعیت‌های بیشمار، تیم ملی(ایران) در دقیقه 39 انتظارات با درخشش محمدرضا خلعتبری که دروازه‌ لبنان را گشود، پایان یافت. پس از او رضا قوچان نژاد و کاپیتان جواد نکونام(دو گل) به ثمر رساندند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 406
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 512
بازدید کل : 13140855
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7