پربیننده ترین اخبار ورزشی رزمی وکشتی روز ایران و جهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

رودکی: جودو چند مدال به

مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد تیرماه برگزار می شود

تهران - مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در پیکارهای جهانی مجارستان، تیرماه برگزار می شود.

 

وزیر ورزش و جوانان ایران به جمهوری آذربایجان دعوت شد

باکو- در دیدار وزیر ورزش و جوانان جمهوری آذربایجان و سفیر ایران در باکو، ضمن بررسی راه های توسعه هرچه بیشتر مناسبات ورزشی و گسترش ارتباطات بین جوانان دو کشور، طرف آذری از همتای ایرانی خود برای سفر به این کشور دعوت کرد.

 

مدیر کمیته اقتصادی و توسعه منابع مالی فدراسیون کشتی منصوب شد

تهران - داوود مرتضوی، یکی از کشتی گیران سابق کشتی فرنگی کشور به عنوان مدیر کمیته امور اقتصادی و توسعه منابع مالی فدراسیون کشتی منصوب شد.

 

نوجوانان برتر کشتی آزاد و فرنگی به اردو دعوت شدند

تهران - اردوی آمادگی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران با حضور نفرات برتر مرحله نهایی رقابت های انتخابی، از روز 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود و به مدت 16 ادامه خواهد داشت.

من بدهکار است/ باقدرت برمی گردم

تهران - قهرمان اسبق جودوی آسیا با تاکید براینکه می خواهد با قدرت به میادین بازگردد،گفت:جودو چند مدال مهم به من بدهکار است که باید آنها را به افتخاراتم اضافه کنم.

 

ذوالقدر: یک تیم جوان و پرانگیزه به مسابقات جهانی تکواندو در مکزیک اعزام می کنیم

مادرید – ˈغلامحسن ذوالقدرˈ دبیر فدراسیون تکواندوی ایران گفت که ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی تکواندو، یک تیم ˈجوان و پرانگیزهˈ به محل برگزاری این رقابتها در مکزیک اعزام خواهد کرد.

 

مدال آوران ایران در اسپانیا: پیروز شدیم چون استرس نداشتیم

مادرید – دو ورزشکار مدال آور تیمهای ملی تکواندوی ایران در تورنمنت بین المللی اسپانیا، یکی از دلایل مهم موفقیت خود در این رقابتها را که ورزشکارانی از 38 کشور حضور داشتند، ˈنداشتن استرسˈ عنوان کردند.

 

نایب رییس فدراسیون تکواندو: زنان تکواندوکار ایران در چهار وزن مسابقات جهانی مکزیک شرکت می کنند

مادرید - نایب رییس زنان فدراسیون تکواندو اعلام کرد: تکواندوکاران زن ایران، حداقل در چهار وزن مسابقه های تکواندو قهرمانی جهان در مکزیک شرکت می کنند.

 

سفیر ایران در اسپانیا از تکواندوکاران قهرمان کشور قدردانی کرد

مادرید – ˈمرتضی صفاریˈ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید امروز دوشنبه از اعضا و مربیان تیمهای ملی تکواندوی ایران که در هفتمین تورنمنت بین المللی تکواندوی اسپانیا به مقام قهرمانی نایل شده اند، قدردانی کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 225
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 13140686
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7