پربینده ترین اخبار ورزشی روز ایران و جهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
17 / 2 / 1392برچسب:, :: 10:36 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

فوتسال زنان ایران امروز رویاروی تیم چهارم جهان به میدان می رود

تهران - تیم ملی فوتسال زنان ایران امروز - سه شنبه 17 اردیبهشت - در چارچوب رقابتهای چهارجانبه مقابل تیم روسیه میزبان این مسابقات به میدان می رود که عنوان چهارم جهان را در کارنامه دارد.

 

عضو آمریکایی فیفا به علت اختلاس 90 روز محروم شد

تهران- فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا چاک بلیزر عضو آمریکایی کمیته اجرایی این نهاد را به دنبال متهم شدن به اختلاس، به مدت 90 روز از تمام فعالیتهای مرتبط با فوتبال محروم کرد.

 

بیشترین دستمزد لیگ فوتبال آمریکا برای روبی کین

تهران - روبی کین بازیکن لس آنجلس گالکسی با دستمزد پایه 4 میلیون دلار، بالاترین حقوق را در بین بازیکنان حاضر در لیگ فوتبال آمریکا می گیرد.

 

خسروی وفا از وزیر ورزش و جوانان برای انتصاب مظلومی تشکر کرد

تهران - رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان از وزیر ورزش و جوانان به دلیل انتصاب محمدرضا مظلومی به سرپرستی فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان تقدیر و تشکر کرد.

 

فرهنگی: صنایع مس باید از تیم های لیگ برتری تبریز حمایت کند

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع مس ایران باید از تیم های لیگ برتری فوتبال تبریز حمایت های مادی و معنوی کند.

 

مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد تیرماه برگزار می شود

تهران - مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در پیکارهای جهانی مجارستان، تیرماه برگزار می شود.

 

فیفا حضور ناظران نژادپرستی در ورزشگاه ها را پیشنهاد کرد

تهران - گروه ضربت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای مبارزه با نژادپرستی و هرگونه تبعیض در مسابقات پیشنهاد کرده است که از این پس در ورزشگاه ها ناظران نژادپرستی حضور داشته باشند.

 

بازتاب خداحافظی مهدوی کیا و کریمی از دنیای فوتبال در خبرگزاری فرانسه

تهران-خداحافظی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا دو بازیکن سابق سال فوتبال آسیا بعد از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی در خبرگزاری فرانسه بازتاب داشت.

 

روشن:فتح اله زاده در قهرمانی استقلال نقش نداشت/مسایل مالی باشگاه را بررسی کنند

تهران - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از دست اندرکاران بویژه وزیر ورزش و جوانان می خواهم مسایل مالی باشگاه استقلال بویژه قرارداد الونگ الونگ را به صورت ویژه بررسی کنند تا در این زمینه شفاف سازی شود.

 

گفتگو با اسطوره فوتبال آبادان؛

عبدالرضا برزگری: دوست داشتم به جوانان آبادان می آموختم

آبادان - سالهاست آن سوی آب های خلیج فارس زندگی می کند ولی نگاهش به فوتبال آبادان است. آن شب که در کنار جوانان اماراتی، جام قهرمانی را بالای سر برد دلش با جوانان آبادانی بود. به او فرصت ندادند، همانطور که به دیگر بزرگان فوتبال این شهر.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 13140494
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7