پربینده ترین اخبار ورزشی روز ایران و جهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
9 / 2 / 1392برچسب:, :: 10:19 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

كى روش درباره خبرنگاران چه گفت؟
کارلوس کى‌روش در نشست خبرى ‌دیروز ‌گفت: شروعى دوباره در خرداد ماه داریم. پس از مدتى که به ایران آمدم و پس از تحقیقات اولیه ‌از فوتبال ایران، در‌‌ همان آغاز به دوستان یادآورى کردم، باید هشیار باشیم، زیرا راه رسیدن به جام جهانى ۲۰۱۴ از سال ۲۰۱۱، ۱۲ و ۱۳ آغاز مى‌شود؛ بنابراین، باید با روحیه‌اى جنگجویانه کار را ادامه بدهیم. وى تصریح کرد؛ ایمان دارم دست‌کم به پلى آف مى‌رویم.
رقابت‌هاى اسكيت كاپ آزاد كره جنوبى - شهر نام وون
افتخار آفرينی اسكيت بازان ايران در کره
رقابت‌های اسکیت کاپ آزاد کره جنوبی با درخشش کاروان اعزامی ایران همراه بود. در این بازی‌ها که به میزبانی شهر نام وون کره جنوبی و با شرکت هجده کشور و ۴۳ تیم برگزار شد، تیم پسران ایران با ‌سه نشان طلا، دو نقره و چهار برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا
پيروزي با ارزش چلسي و فنرباغچه مقابل حريفان
تیم‌های چلسی و فنرباغچه، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشتند. تیم چلسی با گل دقیقه پایانی لوییز، که با‌ یک ضربه آزاد، توپ را در گوشه دروازه بازل جای داد، به برتری با ارزش رسید. فنرباغچه موفق شد با یک گل، بنفیکا را شکست بدهد. «کورکماز» در دقیقه ۷۲ تک گل این دیدار را نیز درون دروازه تیم بنفیکا کرد.
بررسی هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا
طلوع آبی‌ها در غروب دل‌انگیز سپاهان و تراکتور
هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با نخستین صعود آسیایی قلعه نویی با استقلال به مرحله یک‌هشتم نهایی از گروه مرگ و حذف تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان به پایان رسید. هفته ششم و پایانی این رقابت‌ها دهم و یازدهم اردیبهشت سال ۹۲ برگزار می‌شود
دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا
دورتموند هم رئال مادريد را چهار تایی کرد!
دیدار تیم‌های فوتبال دورتموند و رئال مادرید با نتیجه چهار بر یک به سود بروسیا دورتموند آلمان به پایان رسید تا دومین شگفتی در دومین شب پیاپی رقم بخورد. رابرت لواندووسکی از دورتموند مرد اول این دیدار بزرگ بود که توانست در دقایق ۸، ۶۷، ۵۵، ۵۰، هر چهار گل تیمش را به ثمر برساند تا ده گله شود؛ رونالدو ۴۳ زننده تک گل تیم رئال بود.
بررسی رویدادهای پشت پرده لیگ
دست‌های آلوده در فوتبال
متأسفانه باید بپذیریم یک شبکه منسجم مافیایی فوتبال در کشورمان جولان می‌دهند و با فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمتعارفشان، صدای اهالی این رشته را درآورده‌‌اند؛ مدعیانی که چون منافع شخصی را بر منافع ملی فوتبال ترجیح داده و خلاف مسیر آب شنا می‌کنند، در جامعه فوتبال و ورزش ‌وجهه‌ای منفی ‌دارند و اختاپوس‌وار بر فوتبال کشورمان چنگ انداخته‌اند.
دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا
بایرن مونیخ، بارسلونا را به آتش کشید
بایرن مونیخ با برتری چهار بر صفر برابر بارسلونا در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. مولر در دقایق ۲۵ و ۸۴، گومز ۴۷ و روبن ۷۳ زننده گل‌های بایرن بودند تا شب جهنمی یاران مسی رقم بخورد.
هفته پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا
استقلال با اقتدار صعود کرد، سپاهان حذف شد
استقلال با برتری سه بر صفر برابر الریان با توجه به برد الهلال مقابل العین، راهیابی‌اش به مرحلهٔ بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد. فرهاد مجیدی در دقیقه ۴۵ با یک ضربه سر و هاشم بیگ‌زاده در دقیقه ۷۳ با یک ضربه فنی و آرش برهانی در دقیقه ۹۰+۱ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند؛ افزون بر این که دیدار النصر و سپاهان با برتری دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید، ولی این برد سودی برای زردپوشان نداشت تا وداع زود هنگامی با آسیا داشته باشند.
جنگ عرب‌ها برای ریاست بالا گرفت
صندلی بن همام به چه کسی می‌رسد‌‌؟
فوتبال آسیا با داشتن چهل‌و‌هفت عضو، یکی از قدرت‌های فوتبال جهان در ساختار تشکیلاتی فیفا به شمار می‌رود؛ قدرتی که چند صباحی است پس از کنار رفتن بن‌همام قطری به صورت سرپرستی اداره می‌شود و مقرر شد، انتخابات برای تعیین جانشین بن‌همام در تاریخ دوم می سال ‌۲۰۱۳ (دوازدهم اردیبهشت) در کوالالامپور برگزار شود؛ انتخاباتی که با چهار نامزد از بحرین، امارات، تایلند و عربستان برگزار می‌شود.
هند با ۴۸ امتیاز قهرمان شد؟!
تيم ملي کشتي ایران حریف هند نشد! تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ‌یک مدال طلا و سه برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ایران در دوره پیشین این رقابت‌ها در کره‌جنوبی، توانسته بود با ۶۷ امتیاز (پنج طلا، یک نقره، یک برنز) بالا‌تر از ژاپن و چین در مکان نخست قرار بگیرد. پرویز هادی، آزادکار وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز روز گذشته موفق به کسب تنها مدال طلای ایران شد تا تیم ملی کشتی هم مانند کشتی فرنگی ناکام شو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 286
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 13140741
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7