آذربایجان‌غربی استانی با ظرفیت میزبانی مسابقات مهم ورزشی است
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

آذربایجان‌غربی استانی با ظرفیت میزبانی مسابقات مهم ورزشی است

 
آذربایجان‌غربی استانی با ظرفیت میزبانی 
مسابقات مهم ورزشی است

معاون امور مجلس،حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در ارومیه گفت: آذربایجان‌غربی استانی با ظرفیت میزبانی مسابقات مهم ورزشی است.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سیدهادی حسینی معاون امور مجلس،حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان که در سفری یک روزه به ارومیه سفر کرده است در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی این شهر از جمله ورزشگاه 15000 نفری شهیدباکری، مجموعه ورزشی تختی، مجموعه 6000نفری غدیر و فرهنگسرای جوان گفت: استان آذربایجان غربی از استان های ورزشی کشور است که بدلیل هم مرزی با 3 کشور از استان های مهم کشور به حساب می آید.
وی افزود: آذربایجان غربی ظرفیت میزبانی از رویدادها و رخدادهای ورزشی مهم و معتبر را دارد و در این خصوص میزبانی لیگ ملت های والیبال در خردادماه یکی از مهم ترین مسابقات است و هم اکنون در حال بازدید از شرایط میزبانی شهر ارومیه هستم.
وی ادامه داد: در بازدید از ورزشگاه 15000 نفری نیز، امسال شاهد پیشرفت فیزیکی مناسب هستیم و هم در بازدید از سایر اماکن ورزشی شاهد امکانات خوب و آماده سازی مناسب هستیم و وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل استان و همکاران ما در اداره کل فرصت مناسبی برای جوانان این منطقه فراهم می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 13140582
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7