مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی حرکت جهادی میتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و رونق تولید را زمینه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود

 
حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی حرکت جهادی میتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و رونق تولید را زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور دانست.

 
 
دکتر چمن گلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1398 با تأکید بر عزم عمومی در راستای تحقق شعار سال گفت: همه ما بعنوان فرزندان این انقلاب در قبال مسائل کشورمان مسئولیم و باید با اتحاد و همدلی و تلاش و پشتکار در فضایی امیدبخش در راه حل مشکلات موجود که بویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی با تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب رقم خورده است گام بر داریم.
وی بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب را نقشه راهی جامع و راهگشا در حل مشکلات و توسعه و اعتلای کشور دانست و گفت: امروز وظیفه هر ایرانی است که با روحیه جهادی در سنگر مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن نقش های مؤثر خود را ایفا کند.
چمن گلی در ادامه افزود: امسال مقام معظم رهبری با عمق بینش و آینده نگری و وضعیت حاضر کشور شعار " رونق تولید " را برای سال 98 انتخاب فرمودند که در حقیقت مکمّل همان مسیر جهادی ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: این شعار تعیین نقشه کلی راه برای خواص و ایجاد حساسیت برای همگان است. رهبری با تحلیل شرایط موجود و بررسی آسیب‌ها و نقاط قوت و درک فاصله و وضعیت امروز سعی می‌کنند نظر جامعه را نسبت به اولویت‌ها و مسائل ضروری نظام و کشور و مردم جلب کنند.
عبدالله چمن گلی با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال درک درست ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و شناخت کمبودها و آسیب‌ها و مقابله با موانع ضروری است، گفت: نقش اصلی این راهبرد و شعار رهبری برعهده جوانان است که با روحیه جهادی و نشاط و پویایی خود در مسیر توسعه و رونق تولید ملّی گام بردارند.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و مجموعه وزارت ورزش و جوانان با پشتوانه سازی برای مشارکت جوانان توانمند و خلاق در عرصه های مختلف و بخصوص سنگر رونق تولید، امسال با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در عرصه های ورزشی و حوزه جوانان به فضل الهی کارهای خوبی را انجام خواهد داد.
دکتر چمن گلی با اشاره به موفقیت های ارزشمند و درخشان ورزشکاران و جوانان استان در سال 97 گفت: به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی کشور، شاهید موفقیت های بزرگی در عرصه ورزش و نیز بخش جوانان بودیم که همه نشان از ایمان بلند و غیرت و تخصص این جوانان عزیز دارد.
چمن گلی اعتماد به جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی این قشر فعال و پویای جامعه را در امور مختلف ضروری دانست و گفت: در سال گذشته در کنار موفقیت های بزرگ ورزشی استان بخصوص در بازی های آسیایی و پارآسیایی 2018 و مسابقات مختلف جهانی و بین المللی، میزبانی های مهم بین المللی و کشوری و نیز رقابت های داخلی همچون المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و نیز توسعه و تعمیم ورزش در بین آحاد مختلف مردم بخصوص مناطق محروم و کم برخوردار و نیز اهتمام جدی به ورزش بانوان و نیز توسعه ورزش روستایی که همگی با تلاش جمعی محقق گردید توانستیم تعداد سمن های جوانان را افزاش دهیم و با برنامه ریزی لازم این عدد را به 85 رساندیم که با صدور اعتبارنامه های جدید شاهد رویکرد بسیار خوب و جهشی بزرگ در حوزه جوانان خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی فعال شدن تمامی پروژه های عمرانی ورزشی استان را یکی دیگر از گام های بزرگ سال 97 دانست و گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از این پروژه ها آماده بهره برداری شد و تعدادی نیز به فضل الهی در سالجاری افتتاح خواهند شد که استادیوم 15000 نفری فوتبال ارومیه و سالن های ورزشی و خانه های جوانان و چندین پروژه ورزشی دیگر بخصوص استادیوم های 5000 نفری در شهرستان های سلماس، خوی و مهاباد در دستور کار قرار دارد.
چمن گلی در خاتمه از عموم جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان خواست تا با روحیه جهادی و تلاش و پشتکار با اهدافی بزرگ سال جدید را آغاز کنند و در این بین نقش جوانان در مسیر موفقیت کشور و تحقق شعار سال بسیار مهم است.
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7