فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
17 / 1 / 1398برچسب:, :: 8:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

برای توسعه همه جانبه ورزش استان و میزبانی شایسته لیگ ملت‌های والیبال باید تلاش کنیم

 
برای توسعه همه جانبه ورزش استان و میزبانی شایسته لیگ ملت‌های والیبال باید تلاش کنیم

آخرین جلسه شورای ورزش استان در سال 97 به ریاست معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، آخرین جلسه شورای ورزش استان صبح دوشنبه 27 اسفند 97 به ریاست علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه به همه رشته های ورزشی با هدف اعتلای ورزش قهرمانی و تعمیم و توسعه ورزش های همگانی گفت برگزاری و میزبانی مسابقات بین المللی آتی لیگ ملت های 2019 در استان در سال آینده که یکی از بزرگترین فرصت های ما برای معرفی آذربایجان غربی و شهر ارومیه به دنیا می باشد.
وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه های اجرایی باید برای در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی برای آحاد مردم همگام باشند زیرا ورزش همگانی و استفاده مردم همه محلات امری لازم و ضروری است.
مصطفوی افزود: متولیان باشگاه ها نیز باید برای عدم استفاده از مواد غیرمجاز مورد آموزش قرار گیرند تا شاهد اتفاقات ناگوار و آسیب های اجتماعی در حوزه ورزش نباشیم.
مصطفوی توجه به ورزش بانوان و توسعه ورزش های بومی و محلی را یکی از نیازهای اساسی سلامت و نشاط اجتماعی انست و از عموم مسئولین برای توسعه همه جانبه ورزش استان خواست تا نگاهی فراسیستمی به این نیاز اصلی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین فرصت بهره مندی از ظرفیت دیپلماسی ورزشی با درنظر گرفتن همجواری با چند کشور خارجی را یکی از ارکان توسعه بین المللی ورزشی استان دانست و از عموم اعضای شورای ورزش خواست تا با دقت نظر این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
در ابتدای این جلسه هم، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ورزش زبان دیپلماسی و زبان گویای هر کشور است و باید تلاش کنیم با همراهی همه دستگاه ها برای رشد و توسعه ورزش استان تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: ورود بخش خصوصی هم به ورزش از جمله راهکارهاییست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا امکانات و اعتبارات محدود و اداره کل در شرایط کنونی ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی دشمن، شرایط را برای ما دشوار کرده ولی با این حال با قدرت به کارمان ادامه دهیم و علاوه بر راکد نماندن هیچ پروژه های نگاه متوازن و عادلانه ای به توسعه ورزش در تمامی بخش ها داریم.
در انتهای این مراسم، احکام مسئولین کمیته های ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های 2019 به مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد اعطا شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 13140502
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7