خواسته کی‌روش از خبرنگاران ایرانی چه بود؟/ آنالیز یمن روی هوا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

خواسته کی‌روش از خبرنگاران ایرانی چه بود؟/ آنالیز یمن روی هوا

تیم ملی

درحالی که در طول سفر تیم ملی از دوحه به ابوطبی بیشتر بازیکنان خواب بودند، سرمربی تیم ملی و دستیارانش درحال آنالیز تاکتیک‌های مسابقات پیش رو بودند.

به گزارش ایسنا، از حدود ساعت ٨:٣٠ به وقت محلی، ملی‌پوشان ایران هتل محل اقامت خود را در کمپ اسپایر دوحه ترک کردند تا عازم سفری بزرگ شوند؛ سفری که به گفته کی‌روش برای موفقیت، باید از تمام آن لذت برد چرا که یا صعود می‌کنیم و بالا می‌رویم و می‌درخشیم یا شکست می‌خوریم و به اعماق تاریکی فروخواهیم رفت.

وقتی عقربه‌های ساعت جایگاه VIP فرودگاه دوحه، ٩:۴٠ را نشان می‌داد، کم‌کم اتوبوس تیم هم وارد فرودگاه شد تا کاروان تیم با پرواز اختصاصی عازم امارات شود.

با ورود تیم به فرودگاه، ابتدا کارلوس کی‌روش وارد سالن شد و با خبرنگاران ایرانی حاضر، خوش‌ و بش کوتاهی انجام داد و در ادامه بازیکنان با روحیه خوب و شاد از اتوبوس پیاده شدند تا راهی سالن VIP شوند.

با گذشت دقایقی سرمربی تیم ملی به میان خبرنگاران آمد تا از طریق نمایندگان رسانه‌های گروهی آخرین پیامش را به مردم ایران برساند. البته او در پایان این گفت‌وگو در صحبت‌های خارج از مصاحبه خطاب به خبرنگاران گفت: "نمی‌خواهم شما از من خوب بنویسید. من فقط از شما انتظار دارم هر آن چه هست را با صداقت تمام برای مخاطبانتان مخابره کنید."

دقایقی پس از این گفت‌وگو کاروان تیم عازم سالن پرواز شد و بدون تشریفات خاصی به سمت اتوبوس رفت تا از طریق آن به نزدیک هواپیما برسد. البته با توجه به تعداد ۵۳ نفره کاروان تیم، دو اتوبوس برای انتقال بازیکنان و اعضای کادر فنی به پای هواپیما در نظر گرفته شده بود. با رسیدن اتوبوس دوم به پای هواپیما، تمام بازیکنان در کنار هواپیما ایستادند تا عکس یادگاری ثبت کنند.

ابتدا کارلوس کی‌روش به همراه اعضای کادر فنی پله‌های هواپیما را بالا رفتند تا روی صندلی خود بنشینند. سرمربی تیم ملی روی صندلی اکونومی ردیف ١٠ نشست و از همان ابتدا و در حالی که سایر مسافران در حال سوار شدن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 13140474
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7