انتقاد از خارج شدن جام تختی از رنکینگ و تقدیم میزبانی جام جهانی به روسیه
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

انتقاد از خارج شدن جام تختی از رنکینگ و تقدیم میزبانی جام جهانی به روسیه

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی‌آزاد

رییس هیات کشتی خراسان رضوی در نامه‌ای به سرپرست فدراسیون کشتی از موضع فدراسیون درباره خارج شدن کشتی فرنگی جام تختی از سیستم رنکینگ و هم‌چنین گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا،مسعود ریاضی رییس هیات کشتی خراسان رضوی در نامه خود به حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی از سیاست فدراسیون کشتی در قبال خارج شدن کشتی فرنگی جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و هم‌چنین گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران و شهر مقدس مشهد و دادن آن به روسیه انتقاد و تاکید کرد تصمیم‌گیری درباره چنین مواردی لازم بود با نظر اعضا مجمع فدراسیون صورت پذیرد.

وی در نامه خود تاکید کرد خارج شدن جام تختی از سیستم رنکینگ باعث کاهش سطح کیفی این رقابت‌ها خواهد شد و بر خلاف سال گذشته عنوان داران جهان و المپیک در این تورنمنت حاضر نخواهند شد.

متن و تصویر نامه مسعود ریاضی به سرپرست فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر بنی تمیم

سرپرست محترم فدراسیون جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراما ضمن تشکر از زحماتی که در این روزهای حساس برای کشتی می کشید به عنوان عضو کوچکی از مجمع کشتی بر خود لازم می دانم تا موارد زیر را به استحضار جنابعالی و اعضاء مجمع برسانم.

بر اساس بند ٥ ماده ٧ از اساس نامه فدراسیون ورزشی آماتوری کشتی جمهوری اسلامی ایران "تصویب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تقویم ورزشی و خط مشی فدراسیون" از وظایف مجمع محترم است. به نظر می‌رسد در برخی از تصمیماتی که اخیرا تخاذ کرده‌اید توجه کافی به این بند نشده است که اهم آن‌ها به قرار زیر هستند:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7