احمدی: توجه ویژه به استانها دستور کار دولت و وزارت ورزش و جوانان است احمدی: توجه ویژه به استانها دست
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

حمدی: توجه ویژه به استانها دستور کار دولت و وزارت ورزش و جوانان است

احمدی: توجه ویژه به استانها دستور کار دولت و وزارت ورزش و جوانان است

احمدی: توجه ویژه به استانها دستور کار دولت و وزارت ورزش و جوانان است

نشست شورای اداری شهرستان ماکو در استان آذربایجان غربی در دفتر فرمانداری این شهرستان با حضور معاون فرهنگی, آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، شورای اداری شهرستان ماکو با حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در سفر یکروزه او به این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام رنجبری امام جمعه این شهرستان حضور احمدی در ماکو همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیران ارشد این وزارتخانه در استان آذربایجان غربی را نشان از همت مسوولین در رفع مشکلات مردم در دولت دوازدهم خواند.
در ادامه عبدالحمید احمدی با اشاره به شکل گیری دولت دوازدهم همراه با حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات گفت: هر فردی در هر سمت و جایگاه مدیریتی در کشور باید خود را در برابر مردم و جامعه مسوول و پاسخگو بداند و مدیران باید به این نکته واقف باشند که حتی کوچکترین اشتباهات آنان در جایگاههای مدیریتی می تواند زیان های غیرقابل جیرانی را به مردم وارد کند. بنابراین مراقبت در تصمیمات و اقدامات یک اصل بسیار مهم برای همه مدیران است که باید بطور کامل و دقیق رعایت شود.
وی در ادامه گفت: هم در دولت و هم در وزارت ورزش جوانان توجه ویژه به استانها و شهرستان ها و رسیدگی بیشتر به مشکلات انها رویکرد اصلی است.
معاون فرهنگی, آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت و ضرورت نگاه همه جانبه و متوازن به ورزش، بر اثربخشی تعمیم ورزش و همگانی کردن آن در عموم مردم و سطح جامعه تاکید کرد و گفت: دستیابی به اهداف سند چشم انداز میسر نمی شود مگر با توجه به موضوع سلامت و داشتن یک جامعه سالم که راه میانبر و سربع آن نیز ترویج ورزش در سطح عموم و همگانی شدن آن است. با این دیدگاه، علاوه بر توسعه زیرساخت ها، باید فرهنگ سازی به مراتب جدی تر از گذشته صورت بگیرد. در عین حال ورزش قهرمانی و تاثیرات شورانگیز و نشاط اور اجتماعی ان را نباید کمرنگ کرد.
احمدی توجه به جامعه زنان کشور به عنوان نیمی از جمعیت کشور را دلیل بر اهمیت ورزش بانوان دانسته و یاداوری کرد که توجه جدی به توسعه کمی و کیفی ورزش بانوان هم از اولویت های ورزش کشور است و وزارت ورزش و جوانان به این حوزه هم توجه جدی خواهد داشت.
معاون فرهنگی, اموزش و پژوهش در ادامه به موضوع جوانان کشور اشاره کرده و به بیان اقدامات چهارسال اخیر وزارت در حوزه جوانان پرداخت و گفت: مهم ترین اولویت دولت دوازدهم اشتغال است و براساس تاکید ریاست محترم جمهوری عزم همه دستگاه های اجرایی کشور و از جمله وزارت ورزش وجوانان مشارکت در حل مسئله اشتغال است .
وی ایجاد زمینه برای توسعه فضای مشارکت جوانان در مسایل اجرایی را از دیگر اولویت های وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت أمور جوانان توسعه سمن ها و حمایت از آنها و مشارکت دادن جوانان در أمور مدیریتی و اجرایی کشور است و این مسیر می تواند مشکل گشای مسائل جوانان کشور باشد. در بحث ازدواج جوانان و با توجه به اهمیت امر آموزش و ارایه مشاوره های بهنگام و دقیق، ایجاد و تقویت مراکز مشاوره ازدواج را با جدیت دنبال کرده ایم که ان شاءالله همین روند با مشارکت کارشناسان و صاحبنظران این عرصه ادامه خواهد یافت.
دکتر احمدی در پایان به ایجاد و تأسیس خانه های جوان در استان ها و شهرستان ها به منظور ارائه خدمات تخصصی به جوانان اشاره کرد و گفت که روند تأسیس این خانه ها با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی و خیرین ادامه خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم در جهت خدمت به جوانان عزیز همچنان گام های بلندتری برداریم.
لازم به ذکر است که در این جلسه علیزاده فرماندار و برخی مسوولین نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند که در ادامه جلسه به بحث و ثبادل نظر در خصوص مشکلات حوزه ورزش و جوانان در شهرستان ماکو و توابع ان پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 346
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 346
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 13140795
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7