پرافتخارترین ووشوکار سنگین وزن ایران گفت: علی نژاد پول‌های میلیاردی به حساب سازمان تربیت بدنی وقت وا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

فدراسیون ووشو به صورت فامیلی و انحصار طلبی هدایت می‌شود

میرمیران: پول‌های هنگفت علی‌نژاد را رئیس کرد/‌ باید با خراب شدن دیوار نور خورشید را همه ببینند

خبرگزاری فارس: میرمیران: پول‌های هنگفت علی‌نژاد را رئیس کرد/‌ باید با خراب شدن دیوار نور خورشید را همه ببینند

پرافتخارترین ووشوکار سنگین وزن ایران گفت: علی نژاد پول‌های میلیاردی به حساب سازمان تربیت بدنی وقت واریز کرد و رئیس فدراسیون ووشو شد، اما پس از پایان دولت احمدی‌نژاد همه آنها را تخریب کرد و حالا دولت روحانی را تعریف می‌کند.

علی میرمیران ، درمورد حواشی اخیر فدراسیون ووشو و انتقاد‌های ملی پوشان، اظهار داشت: طی چند روز گذشته چند نفر از ملی‌پوشان مصاحبه‌هایی را مطرح کردند که به اعتقاد من صحبت‌های آنها منطقی است. طی این چند روز واکنش‌هایی را از سوی مسئولان فدراسیون هم شاهد بودیم که این رفتارها غیرحرفه‌ای بود. لازم بود که با صحبت‌های اخیری که مطرح شده این دیوار خراب شود و نور خورشید را دیگران نیز ببینند، به قدری در حق ملی‌پوشان و پیشکسوتان اجحاف و نامهربانی و کم لطفی شده که خیلی از جوان‌ها در اردوها سرخورده شده و مسیر زندگی‌شان تغییر کرد.

وی در ادامه انتقادهای خود، عنوان کرد: متاسفانه رئیس فدراسیون ووشو روحیه دیکتاتوری دارد و این را همه خانواده ووشو می‌دانند، من در گذشته سرمربی و مربی تیم ملی ووشو بودم و در سنگین وزن دو بار مدال طلای مسابقات جهان را کسب کردم و یک بار نیز مدال برنز جهان را به دست آوردم. در مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کردم، اما با این همه رزومه به خاطر تصمیمات عجیب رئیس فدراسیون هیچ جایگاهی  در خانواده ووشو ندارم.

پرافتخارترین ووشوکار سابق سنگین وزن تیم ملی در ادامه، خاطرنشان کرد: خیلی از ووشوکاران هستند که با توجه به شرایط فعلی حرف نمی‌زنند و لب به اعتراض باز نمی‌کنند، اما این دلیل بر این نمی‌شود که روند مدیریتی فدراسیون ووشو به همین شکل پیش برود. واقعاً به حدی در حق بچه‌های تیم ملی اجحاف و نامهربانی شده که ما جوانان زیادی را داشته‌ایم که در اردوها سرخورده شده‌اند. متاسفانه تبعیض زیادی در ووشو قائل می‌شوند.

وی در مورد مصاحبه‌های اخیر ووشوکاران، گفت: من با او کار کرد‌ه‌ام. بنده مربی و سرمربی تیم ملی بوده‌ام. دو مدال طلای مسابقات جهانی، مدال طلای جام جهانی و قهرمانی آسیا را کسب کرده‌ام. 4 تا 5 سال سرمربی تیم نفت در لیگ برتر ووشو بوده‌ام، اما با نامهربانی و کم‌لطفی‌ها ما را کنار گذاشتند. هیچ وقت خودستایی نکرده‌ایم و نهایت فروتنی را نیز به خرج داده‌ایم و فقط برای خدمت به ووشو در آن سال‌ها فعالیت کردیم، اما متأسفانه آن تبعیض‌هایی که عباسی به آن اشاره کرده، ما هم دیده‌ایم و به وضوح هم می‌توانیم ببینیم.

پرافتخارترین ووشوکار سابق سنگین‌وزن تیم ملی ایران در ادامه، عنوان کرد: علی‌نژاد رئیس فدراسیون یک مقدار به صورت انحصار طلبی عمل می‌کند. این موضوع به ضرر او تمام می‌شود. متأسفانه علی‌رغم اینکه ما همه حرف‌ها را به او زده‌ایم اما هیچ وقت به صحبت‌های امثال من، فرهاد فتحی و ... که سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده‌ایم گوش نداده و تمام کارهای خود را انجام داده است. خیلی از بچه‌ها قربانی این قضیه شده‌اند. تمام صحبت‌های احمدی و عباسی عین واقعیت است. ما سال‌ها این صحبت‌هایی که ووشوکاران مطرح می‌کنند را لمس کرده‌ایم.

دارنده چند نشان طلای مسابقات جهانی ووشو گفت: متأسفانه وقتی مربی تیم ملی می‌خواهد در تیم ملی اعمال نفوذ کند، نمی‌تواند. به هر حال مربی باید اختیارات خود را داشته باشد، اما نمی‌تواند و علی‌نژاد در تیم ملی اعمال نفوذ می‌کند. بنده به همراه فرهاد فتحی از سال 82 تا 86 مربی تیم‌های ملی بودم، اما حالا کجای کار هستیم؟

میرمیران در ادامه انتقادات خود، خاطرنشان کرد: علی‌نژاد در دوره خود کارهای خوبی انجام داده است، اما کار بد او این است که چهره عوض می‌کند. دورانی که محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور بود، او با تمام رایزنی‌هایی که می‌توانست به جایگاه مدیرکلی ورزش نفت دست یافت. در آن مقطع پول‌های هنگفت میلیاردی هزینه کرد تا بتواند رئیس فدراسیون ووشو شود، اما پس از پایان دولت احمدی‌نژاد رفتارهای عجیبی از خود نشان داد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: علی‌نژاد دوره‌ای که تیم‌های ملی برای مسابقات اعزام می‌شدند، به عنوان یک خبرنگار کنار تیم ملی حضور داشت. در آن مقطع اعلام کرد که می‌خواهد رئیس فدراسیون شود. او با تمام رایزنی‌ها و اهداف شومی که داشت به هدف خود رسید. خیلی از بزرگان ووشو را برکنار کرد اما ما به خاطر ووشو سکوت کردیم؛ چرا که آبروی ووشو، آبروی ما است، اما وقت آن رسیده که حرف‌هایمان را مطرح کنیم. یک نفر باید بیاید و این قضیه را اصلاح کند. تا کی باید ملی‌پوشان مدال بیاورند و پس از آن خانه‌نشین شوند. این خانه‌نشینی‌ها قطعاً تبعات دارد و این‌طور نخواهد ماند.

میران در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد به علی نژاد خدمت بزرگی کردند تا او رئیس فدراسیون شد، اما بلافاصله وقتی دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به پایان رسید او شروع به تخریب همان افرادی کرد که او را رئیس فدراسیون کردند. این رفتارها نهایت اجحاف در حق همان نفرات است و حالا شاهدیم که از دولت روحانی تعریف و تمجید می‌کند و حکم می‌گیرد.

پرافتخارترین ووشوکار سابق سنگین‌وزن تیم ملی ایران، گفت: آقایان در مراسم ترحیم مرحوم داداشی که بنیانگذار ووشوی ایران است شرکت نکردند. در مراسم چهلم او فقط دیدیم که فقط خانواده کنگ‌فو حضور داشتند. داداشی بنیانگذار و پایه گذار ووشو در ایران بود  و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند. یکی از دلایل سکته قلبی مرحوم داداشی رئیس فدراسیون ووشو بود؛ چراکه سبک او را گرفتند و او را خانه‌نشین کردند و در حق او ظلم کردند. امیدوارم یک نفر به داد بچه‌های ووشو برسد. من، فتحی، جعفری و... افرادی هستیم که برای ووشو زحمات زیادی کشیده‌ایم، حالا باید چه‌کار کنیم؟

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: آقایان باید بدانند که این رفتارها هیچ فایده‌ای ندارد و این چرخ و فلک در حال چرخیدن است این روزها می‌گذرد و روسیاهی می‌ماند برای آنها. واقعاً کار کردن با او سخت است، شیوه علی‌نژاد انحصار طلبی و شیوه خانوادگی شده است، نمی‌دانم چرا دوستان همه آن دوره‌های گذشته را فراموش کرده‌اند. من هیچ نیازی به منابع و حقوق فدراسیون ندارم چرا که به عنوان استاد دانشگاه تدریس می‌کنم و فقط دوست دارم به ووشو خدمت کنم. آرزویم موفقیت ووشو است و قلبم برای این رشته می‌تپید اما با این شیوه نمی‌توانم با او کار کنم. او همه را حبس کرده و اجازه مصاحبه کردن نمی‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7