گلریزانان پهلوانان ارومیه، گلریزانی به زیبایی عشق و محبت و نوعدوستی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

گلریزانان پهلوانان ارومیه، گلریزانی به زیبایی عشق و محبت و نوعدوستی

گلریزانان پهلوانان ارومیه، گلریزانی به زیبایی عشق و محبت و نوعدوستی

جشن گلریزان پهلوانان ارومیه بمنظور دستگیری از نیازمندان در آستانه سال نو رنگ و بویی متفاوت از هر سال به فضای همدل و مهربان و آکنده از سخاوت مردم ارومیه داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی جشن گلریزان پهلوانان ارومیه اعم از مدیران و مسئولین، ورزشکاران و قهرمانان، مربیان و داوران، هنرمندان، کارمندان، بازاریان و اصناف و همه و همه کوچک و بزرگ، زن و مرد...با نیتی الهی و برای دستگیری از نیازمندان در آستانه سال نو برگزار شد.
در این مراسم معنوی و پرمهر که به همت جمعی از پهلوانان و پیشکسوتان ورزشی ارومیه و نیز اداره کل ورزش و جوانان استان، 15 اسفندماه در محل سالن شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد، چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ورزش فقط کسب مدال و رسیدن به سکو نیست، ورزش تجلّی روح پهلوانی و جوانمردی و وسیله ای برای ظهور مهربانی و عاطفه است.
وی افزود: همه ما تجلّی پیکری واحد از گوهر عظیم انسانیّت هستیم و برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی در آستانه تحولی شگرف در خلقت که همان دگرگونی طبیعت و تغییر سال می باشد باید به فکر همنوعان خودمان باشیم و این زیبایی بزرگترین زیبایی با عصاره همدلی و مهربانیست.
در این همایش ابتدا حمزه ساعی دبیر ستاد برگزاری جشن گلریزان پهلوانان ارومیه طی سخنانی به روند برگزاری این برنامه پرداخت.
در ادامه این مراسم که با اجرای برنامه ورزش زورخانه ای و باستانی و فرهنگی و هنری نیز همراه بود، شرکت کنندگان با اختصاص مبالغی برای کمک به نیازمندان در این کار خیر و خداپسندانه شرکت نمودند.
جشن گلریزان پهلوانان ارومیه امسال با برپایی دیوار مهربانی در زورخانه تختی ارومیه نیز همراه شد و مردم با دست های سخاوتمند و مهربان خود به استقبال بهار دلها و سال نو می روند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 376
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 482
بازدید کل : 13140825
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7