فدراسیون جهانی مدال های کمانداران ایران در جام جهانی لاس وگاس را تایید کرد فدراسیون جهانی مدال های ک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

فدراسیون جهانی مدال های کمانداران ایران در جام جهانی لاس وگاس را تایید کرد

فدراسیون جهانی مدال های کمانداران ایران در جام جهانی لاس وگاس را تایید کرد

فدراسیون جهانی تیراندازی  با کمان در پاسخ به درخواست فدراسیون ایران ، مدال های کمانداران کشورمان در مسابقات جام جهانی لاس وگاس را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از فدراسیون تیراندازی  با کمان؛ تام دیلن، دبیر کل و مدیر اجرایی فدراسیون جهانی تیراندازی  با کمان در پاسخ به نامه رئیس فدراسیون ایران ، مدال های کمانداران ایران در مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا را تایید کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:
از طرف فدراسیون جهانی
به رییس فدراسیون تیراندازی  با کمان ایران
ریاست محترم، طبق درخواست شما بدینوسیله تأیید می کنم که "لاس وگاس شوت" همان مرحله چهارم جام جهانی داخل سالن است و همچنین به عنوان میزبانی فینال انجام می گردد. در قوانین جام جهانی داخل سالن به طور صریح بیان شده است که "وگاس شوت" به معنی تورنمنت تیراندازی  با کمان سالیانه سنتی لاس وگاس و همچنین نمایش تجاری می باشد که از تاریخ 22 لغایت 24 بهمن 95 برگزار شد. دو روز اول مسابقات به عنوان مرحله چهارم مسابقات داخل سالن می باشد.
تمام ورزشکاران ایران در دو راند اول جام جهانی داخل سالن شرکت نموده و نتایج خوبی را به دست آوردند که شامل چند مدال بوده و این کاملاً صحیح می باشد که بگویم آنها در مرحله (چهارم) جام جهانی شرکت کردند. هر برگزار کننده جام جهانی می تواند تصمیم بگیرد که آنها فقط جوانان یا بزرگسالان داشته باشد و ما به خوبی شاهد هستیم مرحله های بیشتر و فراوانی برای جوانان برگزار می شود.
ما در خدمت شما هستیم برای اطلاعات بیشتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 13140838
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7