فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دیدار دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک

اعلام آمادگی ایران برای میزیانی مسابقات بین المللی آسیایی و منطقه ای

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی ایران برای میزیانی مسابقات بین المللی آسیایی و منطقه ای

همزمان با نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اسکی معلولین که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و رئیس مسابقات زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست که با حضور عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولین و خانم‌ها ساندرا دتی تلر و کاترینا موگکو دو کلاسبند بین‌المللی از هلند و یونان برپا شد، پیشنهادات رئیس بازی‌های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک در راستای توسعه ورزش های زمستانی در کشورمان مطرح شد و با استقبال مسئولان ورزش پارالمپیک کشورمان قرار گرفت.

در آغاز این نشست مسعود اشرفی دبیرکل کمیته با اشاره به جامعه بزرگ و سازمان یافته ورزش معلولین، جانبازان، نابینایان و کم بینایان در کشورمان به حضور حدود 20 هزار ورزشکار فعال در 20 رشته ورزشی در کشورمان اشاره کرد.

وی ادامه داد: 2 سال قبل با پیشنهاد عیسی ساوه شمشکی و برنامه های او ورزش اسکی معلولان در کشورمان وارد مرحله جدید توسعه و پیشرفت شد و مسابقات بین المللی اسکی و استقبال ویژه ای که از این رقابت ها شد مرهون تلاش های ایشان است.

اشرفی با بر شمردن موانع مقابل توسعه ورزش های زمستانی گفت: زمان محدود پرداختن به ورزش های زمستانی و تجهیزات پر هزینه از مهمترین موانع پیشرفت ورزش های زمستانی است. علیرغم همه مشکلات با حمایتی که امروز از فدراسیون اسکی شاهد هستیم و کمک های کمیته بین المللی پارالمپیک به رشد، توسعه و حرکت رو به جلو ورزش های زمستانی باور داریم و این حرکت هدفمند را ادامه می دهیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در پایان سخنان خود بر آمادگی کمیته برای میزبانی مسابقات بین المللی و منطقه ای خبر داد و افزود: خوشحال هستم که به کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کنم که کشورمان آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی و منطقه ای را در ایران دارد و از مسابقاتی که در منطقه برگزار می‌شود حمایت و پشتیبانی می نماییم. اعتقاد کمیته بر آن است که این میزبانی ها ظرفیت ما را در ورزش های زمستانی افزایش می دهد و توسعه  و پیشرفت فراگیر را در ورزش های زمستانی برای کشورمان به دنبال خواهد داشت.

* لازاروسکی: به توسعه و ارتقا ورزش‌های زمستانی در ایران کمک می‌کنیم

دیمیتری لازاروسکی رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک با اظهار رضایت از میزبانی کشورمان در اولین دوره مسابقات بین المللی اسکی گفت: باید صادقانه بگویم کاری که در مدت دو سال در ایران انجام دادید من در کشورم صربستان در مدت پنج سال موفق به اجرا نشدم.

وی با اظهار رضایت از امکانات دو پیست اسکی بین المللی دیزین و دربندسر گفت: پیست دربندسر شرایط میزبانی مسابقات جهانی برای معلولین را دارد ولی در مجموع لازم است زیر ساخت های امکانات در دسترس برای ورزشکاران فراهم شود.

لازاروسکی با اشاره به مسابقات ورودی اسکی پارالمپیک گفت: در شرایط کنونی اسکی بازان ایران توانایی کسب دو ورودی پارالمپیک را در مسابقات ورودی دارند و اگر برنامه ریزی مناسبی برای حضور پیوسته در مسابقات بین المللی فراهم شود امکان پیشرفت برای ورزشکاران رشته های زمستانی وجود دارد.

رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک افزود: سال آینده فدراسیون جهانی اسکی میزبان اسکی بازان قاره‌های مختلف در کمپ آلمان است و ما سال آینده آمادگی حضور 3 اسکی‌باز ایران برای شرکت در کمپ تمرینی و مسابقات را خواهیم داشت که سهمیه کشورهای آسیایی به 3 کشور ایران، ارمنستان و لبنان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکی پارالمپیک گفت: مسابقات کره و ایتالیا دو فرصت استثنایی برای اسکی بازان ایران و کسب سهمیه پارالمپیک است. در شرایط کنونی ایران حداقل چهار اسکی باز دارد که پتانسیل کسب سهمیه ورودی پارالمپیک را دارد و ما در سازمان ورزشهای زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک آمادگی حمایت از برنامه های ایران را برای رسیدن به اهداف توسعه ای و پیشرفت را داریم.

* ساوه شمشکی: به دنبال کشف استعدادها در رده کمتر از 20 سال هستیم

نشست چند جانبه امروز کمیته ملی پارالمپیک با ارائه گزارش عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولین از روند رو به رشد ورزش اسکی جانبازان و معلولین همراه بود.

وی با اشاره به نیاز اسکی ایران برای حضور در میادین بین المللی گفت: در سال 2017 دو مسابقه بین المللی جوانان پیش بینی شده است که امارات متحده عربی میزبان اولین دوره رقابتها است و اظهار امیدواری نمود که کشورمان میزبانی دومین دوره مسابقات بین المللی جوانان را بر عهده داشته باشد.

ساوه شمشکی ادامه داد: استقبال از اسکی افزایش داشته است و به دنبال استعدادیابی و پرورش و آموزش جوانان کمتر از بیست سال در راه توسعه در مسیر قهرمانی هستیم.

در پایان این نشست 2 ساعته لوح یادبود و هدایای ویژه کمیته ملی پارالمپیک به دیمیتری لازاروسکی رئیس مسابقات زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک و هیات همراه اعطا شد و دفتر یادبود کمیته توسط میهمانان امضاء شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 186
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 13140635
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7