در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای

دکتر سلطانی فر : ورزش پهلوانی ریشه جدی در فرهنگ ملی و مذهبی ما دارد

دکتر سلطانی فر : ورزش پهلوانی ریشه جدی در فرهنگ ملی و مذهبی ما دارد

وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای رییس جدید این فدراسیون را به استفاده از ظرفیت های ورزش ی همه دستگاه ها، استفاده از تجربه پیشکسوتان و انرژی جوانان توصیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر با حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای اعلام کرد وزارت ورزش و جوانان با تمام توان از برنامه های این فدراسیون حمایت می کند.
دکتر سلطانی فر ضمن بیان این موضوع که بعد از دوره رقابت از امروز رفاقت آغاز می شود گفت: رییس این فدراسیون باید افراد دغدغه مند و با درایت را به خدمت بگیرد و جهت افزایش ضریب بهره وری از ظرفیت ورزش ی همه دستگاه های ذیربط استفاده کند. همچنین استفاده از تجربه پیشکسوتان و شور و انرژی جوانان در این راه بسیار مهم است.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه فرهنگ را عامل اصلی وحدت ملی کشور دانست و گفت: این ورزش ریشه جدی در فرهنگ ملی مذهبی ما دارد. توسعه ورزش های زورخانه ای در تمام کشور به خصوص نقاط محروم و دورافتاده و تلاش گسترده برای انتقال روحیه جوانمردی و پهلوانی به نسل جدید از دیگر نکات مهمی است که به رییس جدید توصیه می کنم.
مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای صبح امروز برگزار شد و مجتبی جوهری با کسب 20 رای در دور دوم به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 13140499
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7