درخشش رزمی کاران تکابی با کسب 5 مدال در مسابقات جهانی باکو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

رئیس اداره ورزش و جوانان تکاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: تیم آذربایجان غربی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات و فستیوال جهانی ورزش های رزمی در باکو شرکت کرد.
رضا طلایی گفت: در این مسابقات پنج تن از رزمی کاران شهرستان تکاب که در این تیم حضور داشتند توانستند با شکست دادن رقیبان خود عناوین اول تا سوم در اوزان مختلف را کسب کنند.
وی با اشاره به اینکه رزمی کاران تکابی در این مسابقات با شایستگی حضور یافته و با ۵ مدال خوش رنگ به خانه بازگشتند، بیان کرد: شمس الله پیرانی، محمدصادق صادقی، محمدصادق غلامی، سینا نصرالهی و امیرحسین حرمتی توانستند در این مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و با کسب ۳مدال طلا، ۲ نقره و یک مدال برنز توان رزمی خود را به رخ حریفان بکشند.
وی اضافه کرد: بیش از سه هزار ورزشکار در رشته های مختلف در تکاب فعالیت می کنند و استعداد های خوبی در زمینه رشته های مختلف ورزشی دارد و ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشوری و جهانی در رده های انفرادی عناوین برتری کسب می کنند.
شهرستان تکاب با ۷۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
این مسابقات ۲ روز پیش در باکو به پایان رسید.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
۷۵۱۴/۳۰۹۳**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 980
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 980
بازدید ماه : 1092
بازدید کل : 13141435
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7