استقبال جامعه ورزش آستارا از قهرمانان تیم کیک بوکسینگ ایران در مسابقات بین المللی باکو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

استقبال جامعه ورزش آستارا از قهرمانان تیم کیک بوکسینگ ایران در مسابقات بین المللی باکو

آستارا - ایرنا - قهرمانان تیم الیت کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی ایران هنگام ورود به خاک کشورمان از مرز زمینی گمرک آستارا از سوی مسئولان و جامعه ورزشی این شهرستان با شاخه های گل مورد استقبال قرار گرفتند.

سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵
 
 
استقبال جامعه ورزش آستارا از قهرمانان تیم کیک بوکسینگ ایران در مسابقات بین المللی باکو

به گزارش خبرنگار ایرنا، اردشیر داوطلب سرمربی تیم منتخب ایران در تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ باکو عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران آستارا گفت: این مسابقات به مدت چهار روز با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، ترکیه، گرجستان و قزاقستان در سالن شاگان المپیک باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این مسابقات 117 ورزشکار در دو بخش مبارزه و هنرهای فردی و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند، افزود: تیم ایران در بخش هنرهای فردی موفق به کسب یک مدال طلای تیمی و یک مدال طلای انفرادی و در بخش مبارزه نیز با درخشش رزمی کاران 10 مدال طلا، شش نقره و دو برنز کسب کرد.
وی اضافه کرد: در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ باکو، تیم های ایران، آذربایجان و ترکیه به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای هفت هزار ورزشکار ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 13140602
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7